לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורו.


פשוט לשתף.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שור פחדן אני


טוב מהפוסט הקודם זכור כי חברים שלי נסעו לאמסטרדם. הם אמורים לחזור היום יום שישי, התקשרתי לחבר אחד יש צליל אבל הוא לא עונה כנראה הם עדיין לא התאפסו על עצמם. בימים האחרונים הייתי עם החברה אז לא הרגשתי בחסרונם. מזל שיש לי אותה היא מאזנת אותי וגורמת לי לראות את הדברים בצורה חיובית כי כמו שאני עכשיו הכל נראה לי שחור ואפל 😰.

איך זה התחיל, עבדתי במפעל והיה לי חבר לעבודה שהיא ידידה טובה שלו... אני זוכר שביקשתי ממנו הרבה זמן לדבר עם הידידיה הבלונדינית שלו, הוא ביקש קודם אישור ממנה ולאחר מכן נתן לי את הפייסבוק שלה. 

התחלנו לדבר היא הייתה בטיול ואחרי זה גם אני הייתי בטיול במקרה היינו כמעט באותן המדינות חוץ מגואטמלה שהיא לא הייתה וניקארגוה שאני לא הייתי. אחרי הטיול נפגשנו והתנשקנו אני לא הייתי סגור על עצמי אז הפסקתי את זה. פה נכנסתי לתקופה שאני מרוכז בעצמי ובמשפחה בגלל כל הבלגן שהיה לי (הסיפור על זורו החדש) וחזרנו לשבוע ושוב סיימתי את זה. עד שלפני שלושה חודשים דיברנו על כך שהיא תבוא לנרגילה והיא באמת באה והתנשקנו וחזרנו והיום בדיוק היום אנחנו חוגגים שלושה חודשים 💗. 

עליה כתבתי את השיר שור שפירסמתי פה, עם המילים "שור פחדן אני ץחפשי לך שור אחר" מהסיבה שכל פעם סיימתי את הקשר. ויצא להיט לדעתי אני ממש אוהב את השיר הזה. "כשאת עצובה אני מגיע להיות שם להרגיע לחבק אם צריך בעדינות". 

זהו לדעתי אני ממש שמח שכתבתי את הפוסט הזה להוקיר לה תודה על העזרה בתקופה האחרונה, ויחי ההבדל בין עכשיו לבין זורו החדש כי לפני כל הפיצוץ כתבתי ספר שלם ועכשיו אני שמח על פוסט אחד. מזל שיש לי את הספר שמור ואני תמיד יכול לקורא בו ולהנות מהכתיבה של עצמי.אני מתעסק הרבה ביצירה ואין מה לעשות היצירות שאתה הכי אוהב הן שלך. שיהיה לכם שבת שלום 😀.

 

 

נכתב על ידי , 12/2/2016 18:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר אחרון


שיר אחרון \ ? שנת 2011
כותב שיר אחרון בשבילך
לפניי שאני עוזב, 
הייתי צריך לברוח 
שעוד היה לי כוח, להמשיך
כי עכשיו אני יודע
שאין טעם לאהוב אותך
פזמון:
היית אהבתי, יקרתי
עכשיו זה נגמר
היית הכל בשבילי,
בעולמי געגוע נותר 
 
כותב שיר אחרון בשבילך
הפעם אני מבטיח לך, 
שאפסיק את המסע, 
אחרי דרך ארוכה 
כי עכשיו אני יודע
שאין טעם לאהוב אותך
 
ילד של אבא על מה את חולם, מה בוער לך בלב וכמה טוב שבאת ביחד זה שלם בעניים שרואות הכל אין שום דבר כואב......  
 
נכתב על ידי , 10/10/2015 11:01   בקטגוריות שירים, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שור פחדן אני \ זורו


כשאת עצובה אני מגיע. 


כשהיינו ביחד הייתי שם בשבילך אבל ברחתי כי הרגשתי את הלחץ שלך שנהפוך לזוג של ממש, כתבתי לך שיר, את לא תשמעי אותו לעולם אבל הוא עלייך והוא מספר את הסיפור שלנו, זה לא שלא אהבתי. אני מבטיח הייתי שם ואני יהיה שם בשבילך. שור פחדן אני, תחפשי לך שור אחר. 


 


 


קל לראות אתך

מבעד ליופייך את שברירית

כמו שור זועם 

מנסה לשמור על השלם

כפי שהיה לפני 

כך יהיה אחרי

פשוט קל 

לא לדבר בכלל

פזמון:

כשאת עצובה אני מגיע

להיות שם להרגיע

לחבק אם צריך

בעדינות 


את כועסת אני יודע

לא נדבר גם השבוע

נדרתי נדר לא לדבר

שור פחדן אני

תחפשי לך שור אחר

את יודעת שאת חופשיה

פרשי כנפיים יול - יה!


חבל שאתם לא יכולים לשמוע את המנגינה


 


 


 

נכתב על ידי , 6/10/2015 13:48   בקטגוריות שירים, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZorooo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zorooo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)