לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כל העולם עשוי מאמונה,אמון והמון אבק פיות"


לכל אחד הטוב שלו. הקלישאה הזאת של "תכתבו זה משחרר" נכונה לחלוטין עבורי, אז זה מה שאני פשוט עושה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

הפרח פרח עלי



הפרח פרח עלי, עלי הכותרת נפתחו וביחד איתם חייכו פנייך,
כל פרצופך קרן אור,היית זוהרת, הגוף שלך שר,השיערות שלך רקדו, שום דבר בעולם לא יכל להפסיק את השירה הזאת,
כולם ראו את זה עליך כמה המים עושים לך טוב, כמה זאת זקוקה להם, ובלעדייהם לא יכולה,
אבל הגיע שנת בצורת ועם שנה זו נסגר הפרח ועלי הכותרת נבלו, שערותייך הפסיקו לרקוד וגופך לשיר,
שום דבר לא יכל להניע אותך, נשארת את וגופך ללא כל שליטה,
כל כך רצית להמשיך את השירה, אבל את פשוט לא יכולה.
נכתב על ידי , 25/9/2015 18:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלונות האדומים


 

החלונות האדומים

פינת רחוב שקטה, מלאה באנשים, הייתה השעה מאוחרת,
העיינים שלי היו כבדות ואבודות בתוך כל הטירוף הזה,
עמדת שם.

כל כך יפה היית,אך בודדה גם את, הכרתי אותך, אותי את גם,היית שונה אבל כל כך דומה,
היה אפשר להבחין במבוכה שהצטברה לך על הלחיים, ועל רעד הגוף שרעד לך ביידים,
הכל התמלא לבן מסביב,מלבד השפתיים שלך,הן היו אדומות כמו אלו של שלגיה.

הדיאלוג הארוך שערכנו בין שתי עיניינו לא רצה להיגמר. הרגשתי שהיא שלווה, כאילו אם תעבור עוד עונה היא עדיין תעמוד באותה הפינה,מחכה..

בעצם אני חושב כי בתוך תוכה היא רועשת ועצובה,
הרגשתי כי היא מזמינה אותי אליה, אך החלטתי להישאר באותו מרחק ממנה, ולא להתקרב..
שתרגיש שמישהו אי פעם אהב אותה. 

נכתב על ידי , 19/9/2015 13:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
52
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaaralevi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaaralevi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)