לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fresh start




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2017


אז אני עוברת דירה.

באופן מאוד מוזר ובלתי רצוני, 

זה מין הכרח של המציאות.

ואני מתה מפחד, ובעיקר לא חושבת על זה.

מתעמקת באוכל, 

ובעבר.

ובהווה.

ומנסה בעיקר לשקוע בסקס ובמערכות יחסים לא רלוונטיות בעליל.

 

אבל זה באמת הולך לקרות, וזה ממש ממש ממש לא רחוק.

עוד שבועיים.

אני מפחדת מאוד.

אני לא יודעת איך אסתדר, בעיקר כי אני מרגישה כזאת פיצית.

באמת בת 14.

איך אני אשרוד לגור עם אנשים בני 30 שאני לא מכירה.

אלוהים ישמור.

 

ומה אם יחשבו שאני תינוקת באמת

ומה אם אכנס לחובות

ומה אם לא אקום לצבא

ומה אם ישנאו אותי בדירה

ולא יהיו לי חברים

ואני אשאב לעבודה כי לא תהיה ברירה

ואני לא אראה את המשפחה שלי יותר לעולם כי לא יהיה לי זמן בכלל

ולא יהיה ליזמן לצייר

ולשיר

ואני אבכה כל היופ

אבל לא תהיה לי ברירה אלא לעבוד, כי אני אהיה חתומה על חוזה לשנה,

ולא תהיה פאקינג ברירה.

 

בא לי לבכות.

אני צריכה סקס.

וחיבוק ממש טוב

ושמישהי תעשה לי קיצי במשך שלוש שעות רצוף

ואני אנשק אותה בעדינות

והיא תאהב אותי.

למה את לא פה?

בואי נחזור לים

תחזרי

נכתב על ידי הכל מהכל , 16/6/2017 19:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכל מהכל

מין: נקבה




3,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכל מהכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכל מהכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)