לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


התהליך שלי בדרך לכושר

Avatarכינוי:  Fitness~

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

סבלנות




 

לא היה לי כ"כ זמן לעדכן אבל אני עדיין פה, לא הפסקתי ואני לא מוותרת.

למרות שאני ממשיכה להתאמן ולאכול נקי, בריא ורזה, די נתקעתי במשקל. שזה מבאס, אבל צריך לזכור שלא תמיד יודעים איך הגוף עובד וצריך פשוט לחכות בסבלנות. העצה הכי טובה שאפשר לתת במובן הזה היא You have to trust the process.

מה גם שלא צריך לעשות את כל זה רק כדי לסמן וי על מטרה, אלא להפוך את זה לאורח חיים ולהתאהב גם בדרך.

 

תקופת החגים קצת תקעה את כל התהליך של ההתנדבות. בקרוב העניינים אמורים להתקדם ותהיה לי וועידת פטורים, ואז אני אוכל להתחיל להילחם כדי להיות מדא"גית.

אם לא יאפשרו לי את זה ברור שאני אמשיך באורח החיים הזה בלי קשר, הבעיה היא שאני באמת לא יודעת מה אני ארצה לעשות בצבא במקום, אני לא רוצה לשבת כל היום מול מחשב, זה לא בשבילי אוף

בקיצור נקווה לטוב, כמו תמיד.

 


נכתב על ידי Fitness~ , 6/10/2015 19:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





712
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFitness~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fitness~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)