לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

זיכרונות של הלב


 

 

 

אני כמהה להיות איתך, להיות לצידך.

במחשבות שלך,
להיות היחיד בליבך,
להיות עטוף בין ידייך.
 
להרגיש את שיערך, נוגע לא נוגע מעלי.
להרגיש את שפתייך, מרטיבות את כל גופי.
להביט בעיניים החושניות שלך,
עם הניצוצות שכובשים לי את הלב.
 
להינמס רק מלהביט בך,
כשאת מחייכת לעברי.
כשאת מביטה בי, בתמימות של אהבה,
לעיתים כה קרובות אפילו במבט חטוף.

להרגיש את מגע אהבתך,
לשמוע את קולות ליבך הפועם ופורץ לאוזניי,
להקשיב לקצב פעימות ליבך, כמנגינת מלאכים המענגת את אוזניי.
 
אל תשברי את ליבי לרסיסים,
אל תשלי אותי בעולם של אכזבות,
בעולם של חרטות וחוסר הבנה,
אל תזנחי אותי מאחור.
אל תשכחי את הנפש העדינה שלי, שעוטפת אותך היום.
תני לי להיות האחד והיחיד שבליבך,
זה שלא יתן לליבך להתכווץ כשיעבור הזמן,
השניות, הדקות, השעות, הימים והשנים.
 
כשאת הולכת,
תסתובבי לעברי ותביטי בעיני.
תראי את פני והמבט בעיני, זה המבט שמשקף אותך.
תגידי לי שאת אוהבת אותי,
ורק אז תפני לי את גבך ותלכי לדרכך אהובתי.
אני כבר כולי געגועים,
את לא יודעת את זה כבר?
את מרגישה אותו דבר?

ואז ניפגש שוב...

אני אחוש את מגע אהבתך,
ירגיש את שפתייך, על גופי הבוער מתשוקה אלייך,
אראה לך את אהבתי שוב ושוב ושוב...
לא אעזוב אותך לרגע,
לא אתן לך ללכת,
כדי שלא אתגעגע כל כך שוב לנפש שמשלימה אותי.
 
אני רוצה בך ואותך כאן ועכשיו!!!
רוצה אותך לנצח!!!

אבל איך וכיצד?

נכתב על ידי , 19/11/2015 00:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



334
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילים הופכות לרגש וחובטות בתחושה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילים הופכות לרגש וחובטות בתחושה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)