לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

כשאני מביטה וחושבת


 




כשאני מביטה בפנייך,

כשאתה עולה שוב ושוב במחשבותיי,
ניתן לראות את עיניי קורנות מאושר,
מלאות בניצוצות של תשוקה.

כשאני חולמת עלייך,
גופי נמס כגלידה ביום חמסין.
אני רואה אותך ובוהה יום יום כל יום,
כל שניה,
כל דקה...

כשאני מתעוררת,
כשאני הולכת לישון,
אתה תמיד במחשבותיי ובליבי.

אתה הכוכבים שבשמיים,
הניצוצות בעיניים, זורחות מאושר וכמיהה אלייך.
אתה האור בחשכה,
אתה הכול, הכול בשבילי..

אבל אתה....

אתה לא יודע את זה עד עכשיו,
אבל אני אשיג אותך איך שהוא בדרכי שלי.
אני חייבת לחוש את מגע ידייך,
חייבת לחוש את מגע שפתייך,
חייבת לחוש את תחושות אהבתך.

חייבת לראותך מחייך אלי וממיס את ליבי שוב,
חייבת לראות את מבטך שגורם לרגלי לרקוע מרעידות,
בגלל שאתה הכול בשבילי.
 
אתה השמש שפוצעת בבוקר, זורחת ושופכת אור.
אתה האוויר שאני נושמת יום יום.
אתה הלילה שיורד בשעות המאוחרות ומשקיט את הנפש.
אתה הירח הבודד בשמיים.
אתה היחיד והמיוחד השונה שמשנה.
עכשיו אני יכולה לראות את זה, אני חשה אותך.
אז בבקשה תהיה שלי, תהיה איתי,
כי אתה יחודי ואין אחר בשבילי רק את אהבתך אני רוצה לצידי.
נכתב על ידי , 19/11/2015 02:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



334
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילים הופכות לרגש וחובטות בתחושה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילים הופכות לרגש וחובטות בתחושה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)