לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים מתחילים-מסתיימים, לעולם


מחפשת את הדרך להגיע לעצמי ולהחליט לחיות... להיות מי שאני, כל מה שאני

Avatarכינוי:  מלאכית אבודה

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2015

איך אומרים לאימא די?!




  


איך אומרים לה די, די לסבול, די לתקוף, די להתעצבן, די לסבול.


לא מגיע לה, לא מגיע לה את זה ואני כל פעם מחדש תוהה איך זה קורה


למה היא לא אומרת די, וגם כשהיא אומרת היא ממשיכה כאילו כלום.


הכל נרגע, השמש יורדת, הולכת לישון שעתיים- שלוש ומתעוררת לעוד יום.


הוא לא משתנה היום החדש, הוא לא משתנה וגם היא לא.


היא לא מצליחה לומר די, די סופי.


היא מתמוטטת, נעלמת לי מול העיניים


ולי כבר אין מילים


הן שבורות מלראות אותה, הן שבורות בעצבים שלה, שבורות בסבל שלה.




היא צועקת, מתעצבנת וצודקת. זה כואב מידי בשביל להפסיק לצעוק


זה כואב מכדי כדי להגיד די, מכדי להגיד לא!!


זה כואב מידי....

נכתב על ידי מלאכית אבודה , 22/9/2015 12:36  
הקטע משוייך לנושא החם: סליחות
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאכית אבודה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאכית אבודה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)