לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  "מזל שיש אותך." || לין.

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016

פרק 5.








"בהתחלה חשבתי על סרט, אבל בא לי להכיר אותך קצת יותר מלשבת ולא לדבר."

"אז...?"

"אז תתארגני, נלך לנמל נישב איפשהו במסעדה."

"לא משהו כבד, סבבה?" אמרתי וכבר חשבתי מה ללבוש.

-

"ברור שהוא שלח הודעה."

"תקריאי." אמרתי בחיוך קטן. הרגשתי כמו ילדה בת 12 שמתלהבת מחבר ראשון.

"נסיכה קטנה בוקר טוב, היה לי הכי כיף איתך בעולם אתמול, תדברי איתי כשתסיימי ללמוד. שיהיה לך יום טוב." היא הקריאה ואז הוסיפה, "עם לב אדום. איזה חמוד!"

-

"לא." אמרתי וחשבתי טיפה, "באמת התכוונת למה שאמרת מקודם?"

"למה?"

"ש... שאתה רוצה..."

"רוצה אותך?" הוא השלים אותי ויכולתי לראות חצי חיוך.

"כן."

"כן." הוא ענה, "למה את חושבת שלא?"

"קשה לי לסמוך על אנשים."

-

שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל להודעה.

"אתה יכול להקריא לי?" שאלתי והוא משך את הפלאפון שלי מהשידה ליד, מסתכל על הפלאפון ושותק.

"אלירן?"

"זה מעידן. 'אני שעה דופק לך בדלת תרדי לפתוח לי'."

&amp;nbsp;

&amp;nbsp;

פרק 5:

&amp;nbsp;

"אל תענה." אמרתי ונאנחתי.

אחרי כמה דקות הדפיקות בדלת נשמעו חזקות יותר.

"מי זה?"

"האקס." אמרתי במרירות, "הוא לא משחרר."

"רוצה שאני ירד לשם?" הוא שאל ואני חשבתי לעצמי.

עידן יתחרפן אם הוא יראה את אלירן, אבל מצד שני, מה אכפת לי? אני מתה שהוא ישחרר ממני כבר.

"כן." אמרתי וקמתי מהמיטה, אלירן קם אחרי וירדנו למטה.

הוא פתח את הדלת.

"מה?" שאלתי.

"מי זה?" עידן שאל בכעס, ראיתי עליו שהוא עומד להתחרפן.

"לא עניינך, מה אתה צריך? כבר לקחת מכאן את כל הדברים שלך, חפרת לי במוח ואני לא מעוניינת לשמוע יותר שום דבר. תלך מפה כבר!"

"מי זה? מי זה תעני! את מכניסה בנים אלייך הביתה? מה אמא שלך הייתה או..."

"עידן, אני מזהירה אותך בפעם הבאה שתדבר על אמא שלי או על אבא שלי הסוף שלך יהיה קרוב." אמרתי בכעס והרגשתי את הכאב ראש שלי מתגבר.

"בת של זונה. בחורה זולה זה מה שאת." הוא התחיל ללכת במעגלים מחוץ לדלת.

"כדאי שתלך, אחי." אלירן התערב.

"אל תגיד לי מה לעשות, מי אתה בכלל? מה אתה עושה פה?!" הוא התקרב שוב.

"זה לא עניינך!" עניתי לפני שאלירן הספיק לפתוח את הפה.

עידן הסתכל על אלירן במשך כמה דקות בשתיקה. "זה... זה הברמן הזה שדיברת איתו במסיבה."

שתקתי. לא היה לי כוח להתווכח איתו.

"תחשבי על המעשים שלך. אני לא הלכתי לאף בחורה מאז שנפרדנו."

"מה אתה אומר? בזמן שהיינו ביחד ידעת לעשות את זה יפה מאוד! אל תלמד אותי איך להתנהג ואל תנסה לחנך אותי."

"אף אחד לא יכול לחנך אותך. מאוחר מידי בשביל שתבלי חינוך של ילדה טובה." הוא אמר ואלירן טרק לו את הדלת בפרצוף.

"מה אתה עושה?!" שאלתי בכעס והרגשתי את הכל מסתחרר מסביבי.

"דיי. מספיק. אני רואה שאת לא עומדת על הרגליים והוא עוד שנייה מקבל ממני בוקס לפרצוף." אלירן תפס אותי מאחורי הגב.

"כואב לי הראש." אמרתי ושמעתי את עידן צורח משהו לתוך הטלפון ומתרחק.

שמחתי שאלירן היה שם וסיים את זה מהר יותר ממה שזה היה אמור להיות.

את רוצה שאני ייקח אותך לרופא?"

"לא לא לא." מיהרתי להגיד.

"טוב בואי תעלי למיטה ותלכי לישון."

"תישאר איתי. לא בא לי להישאר לבד היום."

"לא, תקשיבי זה יהיה מהיר מידי ואת תצטערי על זה. תלכי לישון ותתקשרי אלי מחר בבוקר שאת קמה, בסדר?"

"טוב, אבל אל תלך עכשיו."

"בסדר בואי." הוא משך אותי לכיוון הסלון וישב על הספה.

ישבתי לידו והנחתי את הראש עליו.

"את רוצה לשתות משהו?" הוא שאל ואני חייכתי. "מה את מחייכת?"

"זה הבית שלי ואתה מציע לי לשתות, זה אמור להיות הפוך."

"אין לך נימוסים." הוא חייך בחזרה.

"תלמד אותי."

"עם הזמן תלמדי ממני."

"חוצפן." אמרתי והבאתי לו מכה קטנה.

"אחח... את גם אלימה, מה יהיה?" הוא אמר ותפס את לי את היד.

"אני לא אלימה."

"אפילו שאת חולה את יפה."

"דיי..." חייכתי במבוכה.

"אז מה להביא לך לשתות?"

"כלום." אמרתי והסתכלתי על השפתיים היפות שלו בזמן שהוא דיבר.

"אני חייב לדעת. את מרוקאית?"

"כן. וחצי צרפתייה."

"מזל שור בטח."

"קלעת בול."

"בטח... הכי קשה בעולם."

"מה זה הכי קשה בעולם? תיראה איזה חמודה אני בסוף הסכמתי לצאת איתך."

"עשית לי טובה?"

"לא. אני פשוט לא יוצאת עם כל אחד." אמרתי והוא שתק. "תחייך זה מחמאה!"

"לא בא לי." הוא אמר בקול מתגרה.

"ילד חוצפן. אני יחנך אותך."

"את. את הקטנה – תחנכי אותי?"

"כן." אמרתי בביטחון.

"לכי לישון על האף." הוא אמר וליטף אותו.

"לך אתה." אמרתי ומשכתי לו את האף.

"תפסיקי להיות אלימה!" הוא תפס לי את שתי הידיים הפעם ואני צחקתי.

"איך אתה מתעצבן בשנייה!"

"את מכאיבה לי."

"שקרן." אמרתי ונשענתי אחורה עד ששכבתי על הספה.

הוא חייך. "בואי לפה."

"לא." אמרתי והוא התקרב אלי.

"טוב תעשי מקום." זזתי טיפה ויצא מצב שהוא שוכב על הספה ואני לידו על הצד.

"איזה שמן תפסת לי את כל המקום." אמרתי והוא ליטף לי את השיער.

שנינו שתקנו לכמה דקות ושמתי לב שהוא בוהה בי וחושב.

"תפסיק להסתכל עלי." אמרתי והוא עצם את העיניים.

"יותר טוב?" הוא שאל ואני שתקתי. "שימי ראש נלך לישון ביחד."

"אין לי איפה." אמרתי והוא הסתכל עלי.

"עלי?"

"עלייך? לא."

"יהיה לך נוח, מבטיח." הוא אמר ואני הנחתי עליו את הראש. "נוח?"

"לא." שיקרתי בחיוך קטן.

"באמת?" הוא אמר והסתובב ככה ששכבנו אחד מול השנייה.

"לא."

"איך את אוהבת לעשות בלאגן." הוא שם את היד שלו מתחת לראש שלי.

היינו ממש קרובים אחד לשנייה.

"את תכעסי?"

"מה?"

"את תכעסי אם אני ינשק אותך?" הוא שאל ואני שתקתי, "אני לא יכול יותר להתאפק, במיוחד לא שאת ככה קרובה אלי."

"לא."

"לא תכעסי?"

"לא, אבל זה לא הזמן." נו כבר תנשק אותי!

"אז מתי זה הזמן?" הוא שאל והזיז את השיער שלי מהפנים.

"לא יודעת." לחשתי והרגשתי את שפתיו מרפרפות על שלי.

"את משגעת אותי." הוא לחש והתרחק.

לא. תחזור לפה. עכשיו.

"אני לא יעשה דברים שאת לא מסכימה להם."

"לא אמרתי שאני לא מסכימה."

"את לא רוצה עכשיו. אני לא עושה שום דבר בכוח."

"סבבה." התאכזבתי ממש שהוא לא נישק אותי והאשמתי את עצמי.

"אז מחר את הולכת לבית ספר?"

"לא. אני חולה."

"ואת יוצאת עם ליאב בערב?"

"לא... לא יודעת." מלמלתי, "אתה עושה משהו?"

"מחר? עובד בבוקר ובערב אני בטח יהיה אצל חבר או שנצא לבר." הוא אמר ואני שתקתי, "רוצה להביא איתך את ליאב?"

"לא. היא לא תירצה לבוא."

"למה לא?"

"יש לה חבר." אמרתי והוא חייך.

"איזה שטויות. חברים שלי לא נושכים."

"החבר שלה זה אחי."

"וואלה? ואיך את עם זה?"

"סבבה. זה לא מפריע לי."

"אז תביאי חברה אחרת."

"פעם הבאה. מחר אני עם ליאב לבד." הסברתי.

"לא נורא."

"אתם יוצאים רק בנים?" שאלתי.

"לא יהיו בנות."

"לא... זה לא..."

"אני יודעת שהתכוונת לזה. לא יהיו בנות." הוא אמר ואני שתקתי. איזה פדיחות. "וחוץ מזה מה את דואגת? גם אם יהיו בנות, אני רוצה אותך ולא מישהי אחרת."

"אתה לא חייב לי הסברים."

"נכון. אבל אני אומר לך..."

"זה בסדר, אלירן."

"אני לא אוהב את זה שאת מתהפכת ככה."

"אתה לא צריך להסביר לי. אנחנו לא..."

"לא ביחד." הוא השלים אותי. "בסדר, אני לא יסביר לך יותר." הוא קם מהספה ושם נעליים בשתיקה. "בחיים לא יצאתי עם מישהי קשה כמוך, ושלא תביני לי נכון, אני אוהב את זה שאת לא נמרחת כמו כל הבנות אבל לפעמים את צריכה לדעת לשחרר."

שתקתי, הוא לא הראשון שאומר לי את זה בתקופה האחרונה.

"אין לך מה להגיד?"

"לא."

"סבבה. את רוצה שאני ילך?"

"תעשה מה שבא לך."

"זה לא מה ששאלתי."

"לא."

"כבר מאוחר, את בטוחה?"

"אם אתה עייף אתה..."

"תפסיקי. אני לא רוצה ללכת." הוא ישב לידי, "את מקשה עלי."

"אתה מקשה עלי! כל שניה שואל אם אני בטוחה."

"טוב, אני פה עדיין." הוא משך אותי אליו וחיבק אותי.

שנינו שתקנו, חבל שהוא לא נישק אותי.

"אם תיפתחי אלי יותר, יהיה כיף יותר לשנינו."

"זה יבוא עם הזמן."

"אני לא לוחץ עלייך, אבל את באמת חייבת להיות יותר משוחררת. הסברתי לך בשביל שתביני שאם אני יוצא איתך – אז אני רק איתך. ולא, לא בא לי מישהי אחרת. ולא, לא אכפת לי אם יוצאות איתנו בנות אחרות. וזהו לא בא לי שתגיבי."

"אתה רומז לי לשתוק?"

"כן כי את תגידי שטויות ותתחילי שוב להציק לי ואז שוב תהיי אלימה וחסרת נימוסים." הוא חייך ואני צחקתי, "אתה פשוט חצוף."

"טוב ילדה, אני ניראה לי יזוז הביתה." הוא אמר אחרי שהסתכל בשעון.

"חבל."

"כשנהיה ביחד תקופה ואחרי שאני יכיר את האחים שלך אני ירשה לעצמי להישאר לישון אצלך."

"כשנהיה ביחד?"

"איך ידעתי שתתפסי על זה."

"כי..."

"כי בא לי ואני יודע שאנחנו נהיה ביחד." הוא אמר ונעמד ליד הדלת.

"טוב." חייכתי חיוך קטן.

"מה טוב, תביאי חיבוק." הוא אמר ואני התקרבתי אליו והוא חיבק אותי, עוט אותי בחום ובריח הטוב שלו.

"תיסע בזהירות, טוב?"

"אל תדאגי." פתחתי לו את הדלת, "לילה טוב, קטנה. תנעלי אחרייך."

"לילה טוב." הוא יצא ואני סגרתי אחרי את הדלת ועליתי למעלה.

האמת שזה עשה לי טוב שהוא בא.

&amp;nbsp;

"את מוכנה כבר לספר מה הולך בניכם?" ליאב שאלה אותי כשישבנו שתינו בהפסקה על הספסל בשמש שהתחילה להעלם.

"לא יודעת. באמת שאני לא יודעת להסביר."

"אני לא יכולה להבין איך את מסוגלת להחזיק מעמד. אתם יוצאים כבר חודש!"

כן עבר כבר חודש מאז שהתחלנו לצאת, אבל פשוט כי לי ככה. לא יודעת אם בא לי משהו יותר רציני מזה.

"אני ממש מפחדת שזה ייהרס בנינו." אמרתי וסגרתי את הז'קט כשהתחיל להיות לי קר.

"למה שזה ייהרס? הוא אמר לך שהוא רוצה אותך."

"כן אבל לא יודעת... אם הוא מחפש מעבר לסתם קשר?"

"אני יודעת בדיוק על מה את מדברת ואת חייבת להפסיק לחשוב על זה. זה הורס לך את הכל. אני מכירה אותך אלין, עלי את לא יכולה לעבוד. אני יודעת שאת רוצה אותו בחזרה אבל כשאת מפחדת ממשהו את מתקפלת."

"נכון." הודתי. זה באמת נכון. אני כן רוצה אותו אבל אני מפחדת להיפגע.

"אפילו האחים שלך אוהבים אותו, ראית שהם הצליחו להתחבר איתו. ועם עידן זזה לא היה ככה, הם לא היו יכולים לראות את עידן. אז אולי תביני שאת צריכה לתת לזה צ'אנס?"

"אני נותנת לזה צ'אנס. הינה אנחנו יוצאים."

"טוב אחותי." ליאב נאנחה בייאוש, "צודקת. הוא יחכה לך עוד הרבה עד שתתני לו לנשק אותך."

"בסדר, הבנתי את הציניות."

"מקווה שתפנימי." היא אמרה וכשנשמע הצלצול נכנסנו שתינו לכיתה.

&amp;nbsp;

"תתארגני ותבואי אלי, את רוצה שאני יבוא לקחת אותך?"

"לא, אני עם האוטו." אמרתי ושמתי את התיק על הכיסא בחדר.

"טוב קטנה אני מחכה לך."

אני ואלירן ניתקנו את השיחה והלכתי לעשות מקלחת זריזה.

כשיצאתי לבשתי סריג דק כחול, ג'ינס לבן עם קרע בברך ונעלתי את הפלאדיום השחורות שלי.

שמתי קצת סומק ומסקרה, בתיק קטן שמתי את המפתחות של הבית ושל האוטו, ארנק ועוד כמה דברים.

סידרתי את השיער, שמתי על עצמי מעיל כי ירד גשם והסתכלתי על עצמי במראה.

ישבתי לאכול משהו קטן ואז יצאתי.

פעם ראשונה שאני הולכת אליו הביתה.

אחרי חצי שעה מצאתי את עצמי יושבת ליד אלירן במיטה שלו.

"את בטוחה שלא בא לך לאכול?"

"אתה רעב?"

"טיפה."

"אז תאכל, מה הבעיה?"

"לא בא לי לבד." הוא אמר וחשב טיפה, "וגם לא ניראה לי שיש משהו לאכול."

"אני יכין לך."

"אהה את גם מכינה לאכול?"

"אם תבקש יפה תקבל גם לאכול."

"גם?" הוא שאל והתקרב אלי, היינו ממש קרובים אחד לשנייה. ממש יכולתי להרגיש את הנשימות שלו עלי.

"כן."

"אני לא יכול אלין, אני לא יכול."

"מה?" לחשתי.

"אני לא יכול להתאפק, דיי את משגעת אותי." הוא קירב אותי אליו עוד טיפה ונישק אותי.






קצת קצר אבל שווה את זה:)
טוב אז אני דיי חולה ונמרו לי הפרקים הכתובים אז ייקח קצת זמן עד לפרק הבא...


נכתב על ידי "מזל שיש אותך." || לין. , 31/1/2016 18:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4.






"איזה כיף לשמוע את הקול היפה שלך ולא לראות הודעות בפייסבוק." זיהיתי את הקול שלו, הוא ממש הצליח לגרום לי לחייך ועוד אחרי מה שהיה עם עידן.

"לאן אתה רוצה לצאת?" שאלתי.

"בהתחלה חשבתי על סרט, אבל בא לי להכיר אותך קצת יותר מלשבת ולא לדבר."

"אז...?"

"אז תתארגני, נלך לנמל נישב איפשהו במסעדה."

-

"אם אמא שלי תשמע שאני יוצא עם מישהי בת 18 היא תבכה."

"איזה מעליב."

"כל האקסיות שלי היו קטנות ממני, אבל ממש ילדות באופי. היא תכיר אותך ותבין שאת שונה."

"אם זה מנחם אותך, עשיתי פעמיים את כיתה ח', הייתי אמורה כבר להתגייס."

"אז את רואה שאת לא כל כך קטנה. העיקר עשית לי סרט."

"לא עשיתי לך סרט, אתה אמרת שאני קטנה."

"אני אוהב קטנות." הוא צחק.

"פדופיל."

&nbsp;

-

כשהגענו לבית שלי הוא חנה בצד ומשך אותי אליו לחיבוק ארוך בשתיקה.

"תדברי איתי מחר, אני לא רוצה להפריע לך בלימודים."

"אל תדאג אתה לא תפריע לי." אמרתי ברמיזה קטנה, הוא זה שצריך לשלוח הודעה ראשונה אחרי שיצאנו.

"סבבה, לילה טוב נסיכה."

&nbsp;

פרק 4:

&nbsp;

נעלתי אחרי ועליתי למעלה, שמעתי את ליאב צוחקת מהחדר של אביתר, נכנסתי לחדר של אלרואי, הוא שכב במיטה וראה טלוויזיה.

הורדתי נעליים ונכנסתי לידו במיטה.

"איך היה?" הוא שאל וחיבק אותי.

"היה לי כיף." אמרתי בחיוך קטן.

זה הדבר שאני הכי אוהבת באחים שלי, שהם לא לוחצים – כיף לי לבוא ולספר להם הכל, מצד שני הם גם ותנים לי תחושה שהם שומרים עלי, שהם שם תמיד.

"נישק אותך?"

"האמת שלא. זה ממש הפתיע אותי."

"עבר את המבחן?" הוא שאל ואני חייכתי בשתיקה. "אז פעם הבאה הוא יבוא לעבור את המבחן שלי."

"אני סומכת עלייך שלא תפחיד אותו."

"אם הוא באמת גבר הוא לא ילחץ."

"לילה טוב. תעיר אותי בבוקר לפני שאתם יוצאים, טוב?" שאלתי והוא הסכים.

נכנסתי לחדר והחלפתי לפיג'מה, הורדתי את האיפור, סידרתי את התיק למחר ונכנסתי למיטה.

&nbsp;

קמתי בבוקר מהנדנודים של אלרואי, "בוקר טוב קוף." הוא ישב לידי על המיטה, כבר עם המדים והנשק עליו.

"כבר הולך?" שאלתי ועשיתי פרצוף עצוב, אפילו שזה רק חמישה ימים ולפעמים אני רואה אותם כשהם יוצאים לאפטר, זה עדיין קשה.

"לא קמת היום, ישנת טוב."

"כן האמת שישנתי טוב."

"לא נורא יפה שלי, אני יראה אותך בחמישי."

"אתה לא יוצא לאפטר?"

"לא השבוע, את יודעת שיש התחממות בחברון." הוא התכופף אלי וחיבק אותי חיבוק ארוך.

&nbsp;

אחרי שאביתר ואלרואי יצאו הכנתי לעצמי נס עם טים טם וישבתי בסלון.

ליאב ירדה כמה דקות אחרי, היא נשארה לישון אצל אביתר.

"אוף!!! איזה באסה שיום ראשון היום." היא אמרה ונשכבה על הספה לידי ושמה ראש על הברכיים שלי.

"ממש מבאס." אמרתי ונכנסתי לווצאפ, "רוצה שאני יכין לך נס?"

"אני עוד מעט יכין לעצמי." היא התיישבה, "תספרי לי מה היה אתמול!"

חייכתי ושתיתי טיפה מהנס.

"מה את מחייכת? תתחילי לספר!"

"קודם כל שתדעי שלא הייתה נשיקה."

"איזה מבאסת!"

"הוא בא לקחת אותי מהבית, נסענו לנמל ישבנו באיזו מסעדה, תקשיבי לא הפסקנו לדבר. באמת שלא הייתה דקה אחת שהיה לי משעמם. הוא היה ממש חמוד ומתעניין ולא חפר לי. אחרי שיצאנו מהמסעדה עמדנו כזה לדבר, הוא חיבק אותי ובאמת שהיה לי כיף איתו."

"אומייגאד חיים שלי! איך אני שמחה בשבילך." ליאב אמרה בחיוך וחיבקה אותי. "הכי כיף לי בעולם שאת יוצאת עם מישהו אחר."

"האמת שגם לי כיף." אמרתי בחיוך קטן.

&nbsp;

אחרי שיחה ארוכה אני וליאב קמנו להתלבש לבית ספר.

עליתי חזרה לחדר ושמתי ג'ינס עם חולצת בית ספר אפורה וסופרגה שחורות, שמתי טיפה מסקרה וסומק ועשיתי קוקו גבוה, התזתי על עצמי קצת בושם והייתי מוכנה.

לקחתי את התיק ושתינו יצאנו לאוטו.

"דיברתם מאתמול?" ליאב שאלה.

"האמת שבכלל לא הסתכלתי בטלפון מהלילה." אמרתי, "תבדקי אם הוא שלח הודעה."

ליאב הוציאה את הפלאפון שלי מהתיק וחייכה.

"ברור שהוא שלח הודעה."

"תקריאי." אמרתי בחיוך קטן. הרגשתי כמו ילדה בת 12 שמתלהבת מחבר ראשון.

"נסיכה קטנה בוקר טוב, היה לי הכי כיף איתך בעולם אתמול, תדברי איתי כשתסיימי ללמוד. שיהיה לך יום טוב." היא הקריאה ואז הוסיפה, "עם לב אדום. איזה חמוד!"

"לא קצת מתחנף מידי?" שאלתי, את האמת שלא הייתי רגילה להודעות האלה, ליחס הזה. כבר שכחתי כמה זה כיף לקבל הודעות כאלה בבוקר.

"את ממש מעצבנת. זה לא מתחנף והוא פשוט הכי גבר שיכול להיות. מה לכתוב לו?"

"לא יודעת..."

"כתבתי לו – 'בוקר טוב, גם לי היה כיף איתך אתמול. יום טוב.' עם סמיילי מחייך. מה את אומרת?"

"טוב נו סבבה."

&nbsp;

ככה עברו עוד כמה ימים, אני ואלירן לא הפסקנו לדבר בוואצפ, בטלפון.

'אולי תבואי לבקר אותי היום?' אלירן שלח לי הודעה.

'איפה ניפגש? אתה בבסיס.' הקלדתי בחזרה. ממש רציתי לראות אותו.

'תבואי אחרי הבית ספר לעזריאלי, אני שומר לילה אני יוכל לצאת לכמה זמן לראות אותך.'

'אני מסיימת ללמוד ב2 וחצי בערך.'

'סגור, תתקשרי אלי שאת יוצאת.'

"מה את מחייכת כמו סתומה?" לורן לחשה לי בשיעור.

"סתם..."

"זה אלירן?"

"כן." חייכתי במבוכה.

"חיים איך אנחנו שמחות בשבילך באמת שאת לא מבינה כמה אפילו."

"אוהבת אותכן אחת אחת." לחשתי לה בחזרה והיא חייכה.

&nbsp;

"אני עכשיו יוצאת, רבע שעה אני יהיה בעזריאלי." התקשרתי לאלירן.

"קטנה, אני מתעכב טיפה, תחכי לי? יש לנו מסדר."

"כן ברור." אמרתי.

"אני יתקשר אלייך שאני יהיה בקניון."

סיימנו את השיחה והרגשתי את הלב שלי פועם על 200.

כל השלושה-ארבעה ימים האחרונים לא הפסקנו לדבר. הוא פשוט גורם לי להתמכר ואני לא ככה בחיים עם אף אחד.

מאוד אהבתי את זה שהוא בוגר בדיבור שלו ובהתנהגות שלו, לא מתנשא ולא מחפש להרשים אותי כל הזמן. זה פשוט בא לו טבעי.

הסתובבתי בינתיים בקניון, קניתי ג'ינס אפור עם קרע בברך מזארה וחולצה ממנגו.

קיבלתי בדיוק שיחה מאלירן, "הלו?"

"יפה שלי, תסתובבי אני רואה אותך." הוא אמר ואני הסתובבתי וראיתי אותו על מדים בין כל האנשים, מחייך את החיוך היפה שלו.

הוא התקרב אלי וחיבק אותי.

"איזה יפה לך מדים." החמאתי לו והוא העביר יד בשיער.

"אני צריך לחדש את הפטור שיער."

"באמת השיער שלך ארוך."

"אני לא יכול עם קצר אני ניראה כמו סבא." הוא אמר ושילב את היד שלו ביד שלי. "כבר הספקת לקנות בגדים?"

חייכתי, "אני כבר פה."

"פעם הבאה תחכי לי נלך ביחד לקנות בגדים."

"סגור."

"איפה את רוצה שנישב?"

"איפה שבא לך."

"הבעיה היא שיש לנו רק שעה-שעה וחצי. יש לי תרגיל ולא משחררים אותי."

"בסדר נישב טיפה ואני ילך."

"לא אני לא מגרש אותך." הוא צחק.

"אני יודעת שלא."

ישבנו בסוף בבית קפה קטן.

"איך בלימודים?" הוא שאל והרגשתי שהוא בוחן אותי במבט שלו.

"האמת שיש לי עכשיו מלא מתכונות לפני הבגרויות חורף וזה סיוט."

"אחח אם הייתי יכול לחזור לבית ספר עכשיו הייתי משלם מיליון."

"מוזמן ללמוד במקומי."

"מה יש לך ללמוד?"

"אזרחות והיסטוריה ב מועד ב מתמיקה ואנגלית." אמרתי וחשבתי טיפה, "אה וגם מגמה, ועבודת גמר."

"מועד ב?! לא הייתי מאמין עלייך."

"קיבלתי 70."

"אני יעזור לך ללמוד, בא לך?" הוא שאל ואני הסכמתי.

"אבל אני מזהירה אותך, קשה ללמד אותי. אני ישר מאבדת ריכוז."

"אל תדאגי אני יגרום לך להתרכז טוב טוב."

"סומכת עלייך." אמרתי ושפכתי סוכר לנס.

"תגידי ימשוגעת כמה סוכר?!"

"4." אמרתי בחיוך קטן, "אני לא יכולה בלי סוכר."

"את לא נורמאלית, אה?"

"אני רגילה ככה."

"לא בריא."

"סליחה, אדון בריא. אני יותר בריאה ממך."

"המצחיק הוא שאת שותה נס עם 4 כפיות סוכר ואוכלת קוראסון חמאה. מגעילה."

"אני לא אוהבת שוקולד זה לא עושה לי טוב." אמרתי וחייכתי.

"לא אוהבת שוקולד. למדתי עלייך עוד משהו."

"רק אני מדברת בינתיים, אני כמעט ולא יודעת עלייך כלום."

"מה את רוצה לדעת?"

"מה אתה עושה בחיים חוץ ממאבטח וברמן?"

"מאבטח... התיאור הכי מעליב שלך." הוא צחק, "אני בבוקר עובד במאניה ג'ינס בשבעת הכוכבים ובערב אני ברמן."

"וואי אחי אלרואי אוהב את הג'ינסים של מאניה."

"כן יש להם ג'ינסים יפים." הוא אמר ואז שתק לכמה דקות, שמתי לב שהוא חושב על משהו.

"רציתי לספר לך."

"מה?" שאלתי.

"אני כבר לא שבוע – שבוע." הוא אמר בחיוך, "קיצרו לי לחמש – תשע. אבל זה אומר שאני כל שבוע עולה רק לילות."

"דיי... אבל זה עדיף לעשות שבת בבית. לא?"

"בטח. חמישי אני יוצא הביתה את יודעת איזה כיף?"

"ברור זה הכי כיף שבת בבית."

"אז ביום שישי מה את עושה?" הוא שאל ואני נזכרתי שאני וליאב קבענו לצאת רק שתינו.

"האמת שאני עם ליאב."

"ובחמישי?"

"חמישי אני לבד."

"אולי ניצא ביחד? מה את אומרת?"

"זה מחר."

"סבבה, נלך לסרט?"

"סבבה, אבל לא אימה. לא אכפת לי אקשן או פעולה או קומדיה אבל לא אימה."

"אקשן-פעולה?"

"שוכח שגדלתי עם בנים?"

"מעולה בשבילי." הוא אמר ושנינו צחקנו.

&nbsp;

אז קבענו סרט להיום, אבל קמתי מקולקל.

עם חום גבוה, מקוררת ומצוננת. אז בסוף אלירן אמר שהוא יבוא אלי.

יצאתי מהמקלחת ושמתי על עצמי מכנס פוטר עם גומי חולצה ארוכה וגרביים מחממות.

ייבשתי טיפה את השיער, התזתי על עצמי ויקטוריה סיקרט וירדתי למטה.

אחרי כמה דקות אלירן התקשר אלי.

"אני לא זוכר איזה בית פה הוא שלך."

"זה הלבן עם המרפסת האפורה." אמרתי ותוך כדי פתחתי את הדלת והצצתי החוצה.

"רנו בחנייה?" הוא שאל.

"כן, הינה אתה אני רואה אותך." אמרתי והוא החנה ליד הבית שלי וניתק את השיחה.

אחרי שתי דקות הוא יצא מהרכב עם שקית.

הוא התקרב אלי וחיבק אותי חיבוק ארוך.

"אני חולה אתה תידבק." אמרתי והסנפתי את הבושם שלו.

"הבאתי לך גלידה." הוא אמר עם חיוך טיפשי, "שכחתי שאת חולה."

"יופי, גאון." אמרתי ונכנסנו, סגרתי את הדלת אחרינו.

"אמרתי שאם את לא באה לגלידה אז הגלידה תבוא אלייך."

"מאיפה קנית?"

"מאיזה גלידריה טובה ברמת החייל. הבאתי לך את מה שאת אוהבת."

"מה הבאת?" שאלתי בחיוך.

"ריבת חלב, קוקוס, וניל וקינדר בשבילי."

לא האמנתי שהוא יזכור.

"יפה שזכרת." אמרתי, "אבל בחיים לא טעמתי קינדר."

ישבנו בסלון והוא שם לי קצת גלידה בכוס.

"את באמת נראית על הפנים, אולי לא תאכלי?" הוא שאל ואני דפדפתי בין הסרטים בויאודי.

"לא נורא, אני ירגיש יותר טוב מחר."

הוא שם קצת גלידה בכפית והאכיל אותי.

"פינוקים עד הסוף לילדה החולה שלי." הוא אמר ואני צחקתי.

"אני לא ילדה אבל."

"ושלי?" הוא שאל ואני שתקתי, "סתם בצחוק."

"בכל צחוק יש טיפת אמת."

"דיי זה לא סוד שאני רוצה אותך." הוא אמר ואני שוב שתקתי. "אני חושב שאת יודעת שאני לא כמו כל מי שאת מכירה. אם הייתי כמו כולם מזמן הייתי מנסה למשוך את זה קדימה."

בזה הוא צודק. הוא הכי מכבד אותי בעולם, נותן לי את הספייס שלי, לא לוחץ.

"בלי לחץ, כל דבר בזמן שלו." הוא אמר ואני המשכתי לשתוק, לא ידעתי מה להגיד, "הגלידה שלנו נמסה."

"שלנו? רק אני אוכלת. אני מרגישה ממש זה שמנה."

"המטרה היא שתאכלי."

"תאכל גם, אני לא יאכל לבד." אמרתי והוא שם לעצמו גם בכוס והביא לי את הכוס שלי.

"איזה סרט?" שאלתי.

"שימי איזה... 'משימה בלתי אפשרית' או 'מהיר ועצבני', ניראה לי הכי סבבה, לא?"

"קח תבחר אין לי כוח לדפדף." אמרתי והוא התעסק עם הטלוויזיה בזמן שאני הלכתי להביא לי שמיכה.

"קר לך?" הוא שאל ואני הנהנתי לחיוב. "לא לקחת אקמול, נכון?"

"לא, אני שונאת לקחת כדורים."

הוא סגר את הקופסא של הגלידה והלך לשים במקרר.

"קחי," הוא הושיט לי את הקופסא של האדוויל עם כוס מים.

"דיי לא בא לי."

"דיי את, את לא ילדה קטנה קחי כדור ותסיימי עם זה." הוא אמר ואני שתיתי כדור אחד.

הוא ישב לידי על הספה ואני הנחתי את הראש על הרגליים שלו והוא שיחק לי בשיער.

"את עייפה?"

"טיפה."

"רוצה ללכת לישון ואני ילך?"

"לא." אמרתי וחשבתי טיפה, "באמת התכוונת למה שאמרת מקודם?"

"למה?"

"ש... שאתה רוצה..."

"רוצה אותך?" הוא השלים אותי ויכולתי לראות חצי חיוך.

"כן."

"כן." הוא ענה, "למה את חושבת שלא?"

"קשה לי לסמוך על אנשים."

"בונים ביטחון ואמון עם הזמן לא ביום אחד."

"כן אבל עדיין, איתך זה קרה לי מהר." הרשתי לעצמי להיפתח. לא רציתי את מה שהיה לי עם עידן, רציתי שינוי.

"מהר זה טוב או רע?"

"הפעם זה טוב, זה כיף לי הפעם. זה שונה."

הוא חייך לעצמו, "אני שמח."

"מהר הכוונה שלי... לדבר כל יום, להיפגש שלוש פעמים שאנחנו מכירים רק שבוע. אבל זה שונה מבדרך כלל, זה כיף לי."

"אני יודע שאת לא אוהבת לדבר על זה, אבל מה עם האקס שלך? הוא עוד מדבר איתך?"

"לא. וזה ממש מפתיע אותי. כי בדרך כלל הוא לא מרפה."

"ומה עם האחים שלך מתי הם חוזרים?"

"מחר."

"מה שוש"ים?"

"לצערי."

"אז מה את ישנה פה לבד כל השבוע?"

"לא." צחקתי, "הם יוצאים לאפטר כשהם יכולים וליאב באה לישון איתי לפעמים או שאני הולכת אליה. אני כבר רגילה."

"את לא מפחדת?"

"לא." אמרתי ונמתחתי על הספה. "אולי נעלה לחדר?"

עלינו למעלה לחדר שלי וישר נשכבתי במיטה והדלקתי את האור הקטן.

אלירן שכב לידי במיטה, "אני גמור."

"מהשמירות?"

"כן... רק לילות ובקושי ישנתי ומחר אני עובד בלילה בוואליום כנראה."

"ככה אתה עם כל הבנות?" שאלתי ועצמתי עיניים.

"מה את חושבת?"

"לא יודעת... אתה ברמן."

"מה קשור שאני ברמן?"

"לא יודעת. בטח מתחילות איתך בנות." אמרתי והבנתי שיצאתי מפגרת עם השאלה הזאת.

"מתחילות? לא ממש. והן גם לא מעניינות. אני רק עובד שם." הוא אמר ואני שתקתי, "מעליבה חוצפנית."

"תעשה לי נעים בשיער כמו מקודם." אמרתי והתקרבתי אליו.

הוא נשכב על המיטה ומשך אותי אליו אחרי שכיסה אותי בפוך וליטף לי שוב את השיער.

"אלין אם את עייפה אני ילך הביתה." הוא אמר אחרי כמה דקות.

"לא. תישאר פה." אמרתי והרשתי את העיניים שלי נעצמות.

"בטוח?"

"כן."

שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל להודעה.

"אתה יכול להקריא לי?" שאלתי והוא משך את הפלאפון שלי מהשידה ליד, מסתכל על הפלאפון ושותק.

"אלירן?"

"זה מעידן. 'אני שעה דופק לך בדלת תרדי לפתוח לי'."





נכתב על ידי "מזל שיש אותך." || לין. , 27/1/2016 21:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3.




ושמעתי מישהו קורא לי מאחורה, הסתובבתי וראיתי אותו.

"אומייגאד זה הוא?" ליאב שאלה בחיוך, "איזה חתיך אמאלה."

עשיתי לו שלום קטן עם היד והסתובבתי חזרה.

"הוא בא לפה." ליאב אמרה

-

"את לא מבינה שאני לא עוזב אותך? אני אוהב אותך עדיין." הוא אמר ואני העדפתי לא לשמוע את זה. הוא יודע שזה מזיז המון גלגלים אצלי בלב.

"דיי."

"אני אוהב אותך באמת. אני מצטער על כל מה שהיה."

-

"את לא תאמיני למה שאני יגיד לך עכשיו." אמרתי כשהיא ענתה.

"מה?" היא שאלה בקול עייף.

"אני יוצאת עם אלירן."

"עם מי?"

"עם הברמן מהמסיבה."



פרק 3:


ירדתי למטה וישבתי ליד אלרואי בסלון.

"לאן את הולכת?" הוא שאל וחיבק אותי אליו.

"אתה הורס לי את השיער, קוף."

"תגידי לאן את הולכת."

"אני יוצאת עם מישהו חדש."

"צריכה את האוטו?" הוא שאל בחיוך, "אני שמח שהשתחררת מעידן ה... לא משנה. אבל אני באמת שמח שהשתחררת ממנו."

"לא... הוא יבוא לאסוף אותי."

"וואו זה חדש." הוא אמר ואני צחקתי, הרבה זמן לא באו לאסוף אותי מהבית.

'אני עוד דקה בתל אביב, איפה את גרה?' אלירן שלח לי הודעה.

כתבתי לו את הרחוב.

"תגידי לו שיכנס." אלרואי אמר והעביר לערוץ הספורט.

"את המבחן שלך הוא יעבור אחרי המבחן שלי." אמרתי וסידרתי את השיער.

"בן כמה הוא?"

"בגילך, מפיתוח."

"סבבה. בלי שטויות, כן?"

"בטח." אמרתי ויצאתי כשאלירן סימס לי.

ישר זיהיתי אותו בוולסטר האדומה שחנתה מול הבית שלי.

נכנסתי לאוטו וישר הציף אותי הריח של הבושם שלו.

"איזה ריח טוב." אמרתי והוא חייך ונתן לי נשיקה קטנה בלחי, הרגשתי כאילו זה החבר הראשון שלי.

"איזה יפה את." הוא אמר ואני חייכתי אליו בחזרה ושמתי חגורה.

"אחי רצה שתיכנס להגיד שלום." אמרתי כמה דקות אחרי שהתרחקנו מהרחוב שלי.

"איזה גנובה, למה לא אמרת?"

"לא יודעת... לא נעים. קודם שאני יכיר אותך ואז הם."

"אלי... אם לא בא לך תגידי."

"אם לא היה בא לי לא הייתי אומרת." אמרתי והוא שתק והסתכל על הכביש. "קראת לי אלי כרגע?"

"כן, לא יודע זרם לי." הוא הסתכל עלי, "לא אוהבת?"

"לא... פשוט לך קוראים אלי."

"טוב, אלין. חוצפנית." הוא אמר בקול נעלב וחייך.

"איפה נשב?"

"לא יודע, בא לך לאכול?"

"לא יודעת..."

"אל תתביישי, באמת. את לא מוציאה שקל גם ככה."

"דיי.. אלירן באמת שעברנו את הגיל הזה, אני לא בת 15 ואתה לא צריך לשלם עלי."

"תפסיקי אני באמת לא יריב איתך על זה." הוא גיחך, "מה יש בנמל?"

הוא ממש הביך אותי. ברוך השם לא חסר לי כסף ואני ממש לא מרגישה נעים שהוא ישלם עלי עכשיו.

"האמת שבא לי איזה רביולי או משהו..."

"יאללה זורם." הוא אמר ועצר ברמזור באדום. "באמת שזה אחד הדברים שאני הכי נמשך אליהם בבחורות, שזורמות ולא כבדות שמתביישות לאכול."

"אבל תאכל איתי ביחד אני בחיים לא מסיימת לאכול." אמרתי ושנינו צחקנו.

"אל תהרסי. תיראי איזה קטנה את, את חייבת לאכול." הוא אמר ושם יד מאחורי המושב שלי, ממש אהבתי את זה.

חנינו ויצאנו מהאוטו, האמת שבמסיבה לא ממש שמתי לב כמה הוא גבוה.

"ליאב כל שניה שולחת לי הודעות." אמרתי ושמתי את הפלאפון בתיק.

"ליאב?"

"חברה ממש טובה שלי, אנחנו כמו אחיות."

"מי שהייתה איתך בים?"

"כן, כל שניה היא שולחת לי בהצלחה ותיהנו." אמרתי וצחקתי.

"ממש רוצה שיהיה לך מישהו חדש."

"כנראה..."

"אני מנחש שאת לבד דיי הרבה זמן."

"האמת שבשבילי זה לא כל כך הרבה זמן, ואם אפשר לא לדבר על אקסים אני ממש ישמח." אמרתי והוא הסכים.

ישבנו באיזה מסעדה חלבית, אני הזמנתי רביולי גבינות והוא פטוצ'יני אלפרדו.

"אז מה אלין, תספרי לי קצת על עצמך."

"מה אתה רוצה לדעת?"

"איך הגעת ל300 אלף עוקבים באינסטגרם למשל?" הוא אמר ואני צחקתי.

"פשוט לומדת תפירה בבית ספר ותוך כדי עיצוב אופנה בקורס שעלה לי קרוב ל25 אלף שקל, אז אני תופרת בגדים, שמלות ערב, בגדי ים... התפרסמתי דרך האינסטגרם."

"כל הכבוד לך, את רק בת 18 זה ממש לא מובן מאליו." הוא אמר.

"זה לא קל, שלא תתבלבל."

"ממש לא, אני יודע מה זה לעבוד קשה."

"אתה עובד רק במורפיום?" שאלתי והוא הניד בראשו לשלילה.

"בערב ברמן בבוקר במאניה." הוא אמר ואני הופתעתי.

"בגלל זה אתה יודע להתלבש." אמרתי והוא חייך חיוך קטן.

"למדתי." הוא שתה קצת מהקולה, "מה חוץ מזה, תספרי לי קצת על המשפחה שלך."

"יש לי שני אחים, תאומים. אלרואי ואביתר."

"הם בצבא?" הוא שאל.

"כן, אלרואי במג"ב ואביתר מ"כ בגולני." אמרתי.

"הייתי מת להיות מ"כ בגולני." הוא אמר, "הכי מבאס בעולם זה לרדת מלוחמה לג'וב בגלל פרופיל."

"זה לא הכי כיף לקום מוקדם בראשון בבוקר וכל השבוע לחזור לבית ריק."

"אבל את לא לבד, מה עם ההורים שלך?"

"אה... זה... ההורים שלי לא... לא בחיים..." אמרתי והוא השתתק פתאום.

"וואי אני... אני מצטער..."

"זה בסדר, אני רגילה מגיל קטן." אמרתי.

"מותר לי לשאול איך זה קרה?"

"אממ... הייתי בת 13 בערך... חזרנו ביחד מבית ספר, הדלת הייתה פתוחה וזה היה ממש מוזר. פרצו לנו לבית ואמא שלי לא עבדה באותה תקופה..." אמרתי ושתיתי טיפה מהמים, העפתי לפתוח איתו את הסיפור הזה עכשיו שלא יהיה מצב שאני יצטרך לדבר על זה שוב. "התחלנו להסתובב בבית ואני נכנסתי לשירותים, הדבר היחידי שאני זוכרת מאותו יום זה את אבא שלי שוכב במקלחת עם עיניים פתוחות וכדור בראש."

הוא הפסיק לאכול, "אני ממש זוכר את הרצח הזה."

"את אמא שלי כבר לא יכולתי לראות, זה היה יותר מידי בשבילי." אמרתי בקול רועד.

"לא יודעים מי הרוצח, נכון?"

"לא. זה ממש קשה לי לדעת שהוא מסתובב חופשי..."

"בטח... איבדת חלק משמעותי בחיים."

"כן... זה קשה אבל זה כבר חלק מהשגרה, אנחנו רגילים תמיד להיות דבוקים אחד לשנייה. מה איתך?"

"ההורים שלי גרושים כבר שנים, אבל אני רגיל אני אוהב את זה. בן יחיד אין לי אחים."

"אתה עם אמא בטח." אמרתי והוא חייך.

"אם אמא שלי תשמע שאני יוצא עם מישהי בת 18 היא תבכה."

"איזה מעליב."

"כל האקסיות שלי היו קטנות ממני, אבל ממש ילדות באופי. היא תכיר אותך ותבין שאת שונה."

"אם זה מנחם אותך, עשיתי פעמיים את כיתה ח', הייתי אמורה כבר להתגייס."

"אז את רואה שאת לא כל כך קטנה. העיקר עשית לי סרט."

"לא עשיתי לך סרט, אתה אמרת שאני קטנה."

"אני אוהב קטנות." הוא צחק.

"פדופיל."

"לא ככה קטנות," הוא חייך, "תתחילי לאכול." הוא אמר והסתכל בצלחת שלי שהייתה חצי מלאה.

"אין אמרתי לך שאני לא יסיים לאכול."

"את חייבת לסיים, אנחנו לא נלך מפה."

"אתה תשמח אני בטוחה." פרגנתי לעצמי והוא צחק.

"הייתי צריך לקחת אותך לאכול גלידה וזהו."

"וואי איך אני אוהבת גלידה."

"איה טעם את אוהבת?"

"ריבת חלב וקוקוס. אה וגם וניל."

"איזה מוזרה. בחיים לא אכלתי קוקוס."

"מה אתה מבין, הכי טעים. פעם הבאה נלך לגלידה."

"אז את מזמינה לפעם הבאה?" הוא חייך.

החיוך שלו פשוט... מושלם. והריח שלו מהפנט. והעיניים שלו שתמיד מסתכלות עלי, אני ממש אוהבת את זה.

המשכנו עוד קצת לדבר, כמובן שהוא שילם ולא נתן לי להוציא מילה, ויצאנו.

הסתובבנו עוד טיפה בנמל, עמדנו ממש ליד המעקה, הוא חיבק אותי מאחורה והריח של הבושם שלו גרם לי לעצום עיניים ולהתמכר לתחושה של הידיים הגדולות והחמות שלו עוטפות אותי.

לא דיברנו, הוא הניח את הראש על הכתף שלי והסתכלתי על הגלים.

הרבה זמן לא היה לי כל כך כיף עם מישהו. עידן היה הורס כל רגע כיף שלנו ביחד.

"את לומדת מחר?" הוא שאל.

"לצערי."

"לצערך? הייתי משלם עכשיו מיליון בשביל ללכת לבית ספר ולא לבסיס."

"זה מבאס, רק התחילה השנה וכבר מלא מבחנים."

"בסדר, עוד מעט חגים, חופש. תחשבי שאני מחר חוזר לשבוע. שבוע של שמירות לילה."

"אתה עושה רק לילות?"

"שבוע שמירות בוקר, שבוע בית, שבוע שמירות לילה. מעדיף ככה מלעשות 6-6."

"תכלס כן." אמרתי.

"היה לי ממש כיף איתך." הוא לחש לי באוזן אחרי כמה דקות שתיקה.

"גם לי." אמרתי, לא יודעת אם הוא שם לב אבל חייכתי. חיוך אמיתי מהלב.

"היית ממש קשה בהתחלה." הוא אמר בהיסוס כשהתקדמנו לכיוון האוטו.

"אני ככה תמיד."

"אל תלחיצי."

"אני פשוט לא נפתחת לכל אחד... ואני יודעת שביקשתי שלא נדבר על זה אבל גם לא מזמן נפרדתי מהאקס שלי, אז זה קצת קשה."

"כמה זמן את לבד?"

"ארבעה חודשים בערך."

"ארבעה חודשים זה מספיק זמן לבד. את צריכה להשתחרר, לשכוח."

"שלא תחשוב שאתה ריבאונד. אני לא כזאת."

"אני מקווה שאני לא ריבאונד."

"לא אתה לא." אמרתי ונכנסנו לאוטו בשתיקה, הוא באמת לא?

היה לי ממש כיף איתו, זה קצת השכיח ממני את מה שהיה עם עידן.

"אני יכול להגיד לך בלי קטע של התחנפות או משהו, אני באמת לא כזה, אבל את לא דומה לאף אחת אחרת שהכרתי."

"באיזה קטע?"

"לא יודע, יותר בוגרת כזה, זורמת לא כבדה, יפה ברמות אחרות." הוא אמר ואני חייכתי.

"אבל מה, יש לך אגו..." הוא המשיך בחיוך קטן.

"זה יעבור." אמרתי. אני מודעת לאגו שלי.

כשהגענו לבית שלי הוא חנה בצד ומשך אותי אליו לחיבוק ארוך בשתיקה.

"תדברי איתי מחר, אני לא רוצה להפריע לך בלימודים."

"אל תדאג אתה לא תפריע לי." אמרתי ברמיזה קטנה, הוא זה שצריך לשלוח הודעה ראשונה אחרי שיצאנו.

"סבבה, לילה טוב נסיכה."

"לילה טוב." אמרתי בחיוך קטן ויצאתי מהאוטו, שמתי לב לזה שהוא לא נסע עד שנכנסתי בדלת.




אני יודעת שקצת קצר, לא היה לי הרבה זמן השבוע.


נכתב על ידי "מזל שיש אותך." || לין. , 21/1/2016 20:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

254

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"מזל שיש אותך." || לין. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "מזל שיש אותך." || לין. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)