לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם של אנונימית

היי זה בלוג שבו אני אספר על החיים שלי, על הדעות שלי ועל נקודות המבט שלי. הבלוג הזה יהיה מן יומן אישי וירטואלי אשמח שתקראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

מדינה בטרור


היי חברים וחברות

אז בבלוג הקודם פירסמתי קטע שכתבתי

והיום רציתי לספר לכם מה עובר עליי בתקופה הקשה הזאת

אז אני חושבת שכולנו ככה נימצאים בסוג של דריכות, מתח לחץ ופחד 

וזה טיבעי וזה בסדר

כי המצב בארץ לא קל,כל יום נהרגים אנשים חפים מפשע

וזה לא אשמתנו, זה כי יש אנשים שאיבדו צלם אנוש והולכים להרוג אנשים חפים מפשע

אבל אני לא חושבת שהיהודים שדוקרים כנקמה זה בסדר

אני לא חושבת שצריך להרוג ערבי-ישראלי שחף מפשע וגם רוצה שכל המצב הזה יגמר

אני לא חושבת שצריך לרדת לרמה הנמוכה ולאדם צלם אנוש

אבל לסיכומו של עיניין 

הכי חשוב לנסות ולהישאר אופטימים כמה שניתן,לשמור על צלם אנוש 

ולהיות דרוכים ולשים לב גם לדברים הקטנים

ואם אתם רואים משהו,מישהו חשוד אל תהססו ותקראו לכוחות הביטחון כי הם שומרים עלינו

באיחולים שהמצב ישתפר 

שני

נכתב על ידי האנונימית בעלת שם בדוי , 15/10/2015 16:45   בקטגוריות אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  האנונימית בעלת שם בדוי

מין: נקבה




קוראים אותי
287
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאנונימית בעלת שם בדוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האנונימית בעלת שם בדוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)