לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם של אנונימית

היי זה בלוג שבו אני אספר על החיים שלי, על הדעות שלי ועל נקודות המבט שלי. הבלוג הזה יהיה מן יומן אישי וירטואלי אשמח שתקראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

סיפור והדרכה


היי 

טוב אז מצב בארץ טיפ טיפה נרגע

וזה ממש מקל אבל עדיין יש אירועים וצריך להיות דרוכים.

התחלתי לתת לדימיון שלי לעוף קצת והתחלתי לכתוב סיפור

זה ממש לא קל, וצריך הרבה דימיון בשביל זה 

אבל אני חושבת שאני מצליחה די יפה.

כרגע יש לי שלושה פרקים באורך רגיל  

ולאט לאט זה מתארך 

אולי בהמשך אני יעלה לבלוג את הסיפור

וגם התחלתי להדריך השבוע

אז הדרכה זה עיניין ממש לא פשוט 

וממש לא מתאים לכל אחד

זה קשה, צריך להיות קשוב לכל החניכים

ולהתייחס לכולם, ובו זמנית להפעיל אותם, לדאוג שיהיה שקט, וליצור אווירה כיפית ונעימה.

זה מאוד מעייף אבל מביא סיפוק ענקי

זהו לשבוע הקרוב

שני

נכתב על ידי האנונימית בעלת שם בדוי , 27/10/2015 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  האנונימית בעלת שם בדוי

מין: נקבה




קוראים אותי
287
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאנונימית בעלת שם בדוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האנונימית בעלת שם בדוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)