לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just back off before I snap


.. I won't help you let you run away

כינוי:  (: ED's

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

I'll eat you whole


הבלוג הזה קיים בערך כבר 6 שנים.

מעבר לעובדה שזה בעיקר מוזר לעיכול.. ללא צל של ספק - הבלוג הזה הוא אחת הבחירות היותר טובות שעשיתי.

אני אוהבת לכתוב, ואני מתכוונת להמשיך לעשות את זה, פשוט לא כאן.

היו פה מליוני תמונות מביכות, רגעים שנצרתי, כאלו שאעדיף לשכוח, ובעיקר המון פריקות של לחץ עצבים ותסכול.

עם סוף השבוע הזה מגיע תחילתו של חדש, שבמלוא הכנות אני בעיקר מפחדת ממנו מאשר מתרגשת..

אני עומדת בפתח של תקופה חדשה לגמרי - לימודים.

זה שונה מכל דבר שחוויתי וכנראה אחווה.. כי בהשוואה ללימודים בבית ספר והתיכון, צבא ועבודה - 

זאת התקופה שלי להשפיע, כל צעד מכאן והלאה יקח אותי קדימה או ישאיר אותי מאחור.

אין פה קצין צהוב שישב לי מעל הראש ויגיד לי מה אני צריכה לעשות, אין פה זמנים מוקצבים, אין פה כסף כל שעה שמדרבן אותי להמשיך.

זאת מסגרת שאני הולכת להוכיח את עצמי בה, כי מה שאני יעשה מכאן והלאה ישפיע עלי כבנאדם.

כל שעה שאתן מעצמי תהיה למען המטרה הגדולה שלא אסיר מעיניי, ואני יודעת שאתן את ה150% שלי..

הפחד הוא שבאמת המסגרת בנויה אחרת משהתרגלתי - אני אראה את הכסף בעיקר יוצא בשנה הזאת ובשנים שאחריה..

והמון לחץ ועצבים שיגרמו לי לאבד כיוון.. אבל כולם עוברים את זה בסופו של דבר, ועם כל הלחץ של החוסר נסיון והגיל - הגיע הזמן שלי.

 

אני מעבירה את הבלוג למספר חדש.

תוך 24 שעות יהיה בלוג חדש וכן גם התחלה של תקופה חדשה..

מאחלת למי שלא עומד עכשיו בפתח של שינוי - ככה כסיפתח אחרי החגים..

הגיע הזמן שכל התקוות שלנו לשנה שבאמת תהיה לנו טובה יתממשו, ושאנחנו נהיה אלה שנהפוך אותה לכזו..

לא חברים הכי טובים, ולא יחסים מעולים על משפחה או שיפול עלינו שק מלא בכסף -

אלא שאנחנו נהיה אלה שנדאג לעצמנו ונעשה את הבחירות שישפיעו עלינו לטובה.

 

 

 

 

859557

נכתב על ידי (: ED's , 10/10/2015 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,173
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(: ED's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (: ED's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)