לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תעצרו הכל

תעצרו הכל ,ובואו נדבר פוליטיקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

תנסו להפתח רגע


מה אם אני אגיד לכם שאני ערביה?

    

אוקיי פה כבר איבדתי לא מעט קוראים.

אני ערביה עם פספורט ישראלי

מה שאומר כעיקרון

שבישראל שונאים אותי כי אני ערביה

ובפסלטין שונאים אותי כי יש לי תעודת זהות כחולה

ועצוב לי .

אני שונאת לדבר על פוליטיקה ,אבל יש בי איזשהוא דחף להביע דעה פתאום

ומאחר ואין לי פייסבוק ולחברים שלי נמאס לדבר על המצב החרוש הזה, הגעתי לכאן

לספר את הסיפור שלי כמו שהוא.

אני אתחיל ברקע שלי :

אני מוסלמית מהמרכז שיודעת עברית יותר טוב מאנגלית ,אנגלית יותר טוב מרוסית , ורוסית יותר טוב מערבית. (ואני לא יודעת רוסית.)

בתור מוסלמית ,אני שונאת את הדת שלי(אבל כעיקרון אני שונאת את שלושת הדתות המונותאיסטיות,אני רואה בהם משהו שחוסם בני אדם מלהיות בני אדם) וכמו לכל אחד יש לי את הבעיות שלי עם אלוהים.

אני שומעת שירים רק באנגלית,לפעמים בעברית ואני מוכנה לירות בעצמי אם מישהו שם שיר בערבית ומצפה ממני לרקוד.

ואם אני בחול אני אגיד שאני מישראל .

אני הכרתי מלא יהודים בחיי ,מרובם זכיתי לשנאת חינם אבל בחיים שלי לא שנאתי יהודים.

האמת שתמיד הגנתי עלייהם. תמיד רציתי להאמין שלא כולם שונאים ערבים.

האהבה הראשונה שלי ,יהודי קרבי גבר שבגברים .

אני לא מתאהבת בקלות ,אבל דווקא היהודי הזה שבר את כל המחסומים שבניתי במשך 18 שנה ואני לא אצטער לעולם ובפני אף אחד שאהבתי יהודי והוא היה כל עולמי לתקופה מסוימת.

רוב החברים שלי מוסלמים אבל הם מקבלים אותי ככה ,עוכרת פלסטין.

תמיד היה לי קשה לתמוך בעם הערבי ,כי הבעיה הכי רצינית שלו ,שאני משערת ששמתם לב אליה ,היא שהם לא משכילים במיוחד ,אז במקום לפתור בעיות במשא ומתן לוהט ,הם הורגים אנשים וזורעים טרור וחושבים שזה עוזר במשהו. שהם מפחידים מישהו.שהם משנים משהו.

 

לאחרונה המצב נהיה ממש מגעיל

בחדשות ערוץ שתיים תראו כמה יהודים נרגו על ידיד ערבים

באלג'זירה תראו כמה ערבים נהרגו על ידיד יהודים.
לפי מה שהבנתי לפחות :

ערבים כועסים עכשיו בגלל המצב באקסא.כל מה שהם רוצים זה גישה להתפלל שם ואני לא חושבת שזאת פריבילגיה משוגעת לבקש אבל במקום לבקש ,כמה טרוריסטים לקחו את החוק לידיים ועכשיו היהודים כועסים וכמובן,משיבים מלחמה .

ואם להיות כנה ,אני מרחמת על הערבים יותר.לא כי אני ערביה,אלא כי מול ישראל ובתוך ישראל ,אין לאף ערבי סיכוי ,בעיקר כשאף אחד מהם לא יודע אנגלית ולא שמע אף פעם על חוק הברזל :
.Don't bring a knife to a gunfight

כמו שאתם מפחדים מאיתנו ,אנחנו מפחדים מאיתכם ואפילו יותר .

כי שפשע נעשה עליינו, אף אחד לא ישפוט לטובתנו ,ירחם עליינו, או לא יאיד. 

חוץ מזה ישראל פי מאה יותר מתוחכמת (בגלל זה בתקופות מלחמה ("מבצעים" אם תרצו) מליונים נהרגים בעזה וכאן יש איזה ארבע או שלוש נפגעי חרדה הודות לכיפת הברזל).

בכ''מ אני לא כאן להגן על העם הערבי ,הוא לא עשה משהו אחד בסדר מאז..איי פעם אבל אני רוצה להעביר את המסר הבא :

לא כל הערבים טרוריסטים . לא כל הערבים מעודדים טרור. לא כל הערבים שונאים יהודים.

יש ערבים שמחפשים שלום. 


אני לא מבינה את זה

אנשים שונאים ערבים ומאחלים להם למות כאילו כל הערבים יושבים ביחד בחצרות יפו ומתכננים את הפיגוע הבא.

אז הרשו לי לחדש לכם ,אנחנו לא.

אנחנו מזדעזעים ממוות של כל העמים.

ואף אחד שאני מכירה לפחות לא רוצה להכנס בתוך מלחמת האזרחים שקרבה ובאה.

בחיים שלי לא הרגתי יתוש ( ברצינות שונאת למחוץ אותם ביד, ושונאת להרוג אותם עם מגבת או כפכף ,לך תתמודד עם הגופה אחר כך) ואין לי שום כוונה להרוג בן אדם . ולפחות כל המוסלמים שאני מכירה, ואני סך הכל מכירה לא מעט במגזר , חושבים כמוני.

מחרפן אותי אנשים שמצפים ממני לבחור צד.

אני בוחרת בשלום . (אני תוהה אם אני תמימה מדיי שאני עוד מאמינה בהזיה הזאת שנקראת שלום..).

אבל אני מאמינה בדו קיום , זה לא קונספט שישראל זרה לו.

 ואני ממש רוצה לא להיות היחידה שחושבת ככה.

נמאס לי לראות יהודים שונאים ערבים ואת החברים שלי באמת עצובים (וגם אני) מהמצב.

אני שונאת ערבים שהם טרוריסטים , שחושבים שזה בסדר לשחק אלוהים עם העולם,באותה מידה שאני שונאת יהודים שעושים את אותו הדבר.

כל אחד החליט שצריך להשמיד את העם השני סמך על מה?

כוסעמק כמה גזענות בחור קטן כמו ישראל!

אני מתוסכלת אחושרמוטה.

אני לא יודעת אם אמרתי את כל מה שרציתי להגיד כאן אבל אני חושבת שאמרתי מספיק לפוסט ראשון.

לילה טוב ושקט חברים.

מי יתן וכל זה ירגע בקרוב מאוד מאוד.

 

נכתב על ידי , 10/10/2015 23:13  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבואו נרגע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בואו נרגע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)