לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטתי לפתוח בלוג לאחר שהגעתי למסקנה שקיים אצלי צורך לשתף בכתיבה אנשים שאינם מכירים אותי.

כינוי:  o.c

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2015

בילוי אחרון לחורף הזה


לפני שנה שניים מהחברים הכי טובים שלי טסו לתקופה ארוכה. לא הייתי רגיל לזה. אני זוכר שלקחתי קשה את העובדה שלא אראה אותם בחודשים הקרובים. בשנה האחרונה. כל החבורה שלנו טסה למעט שני אנשים יקרים שהיו בארץ יחד איתי. בשנה האחרונה התקרבתי אליהם מאוד. הם הפכו להיות החברים שאיתם אני נפגש הכי הרבה, משוחח הכי הרבה וכו'. עכשיו בדיוק חזרתי מבילוי משותף של ששתנו. כולנו צחקנו, נהנינו ובילינו. הם טסים עוד יומיים, ורק כשעליתי לרכב דקה אחרי שנפרדנו הבנתי שבתקופה הקרובה לא אראה אותם. לא אצחק איתם ועליהם, לפתע במהלך הנסיעה הדבקתי את הראש לחלון והדמעות התחילו לנזול על הלחיים. אני לא מפסיק לחשוב עליהם. 
עוד יומיים הם יהיו רחוק מדי ממני. ולמרות שיש לי  עדיין חברים שנשארים פה איתי אני מרגיש שזה הולך להיות קשה מדי. 

נכתב על ידי o.c , 30/11/2015 00:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



American history x


יש סרט אחד . שגומר אותי בכל פעם שאני צופה בו. מי שמכיר בטוח יודע שזה אחד הסרטים החזקים ביותר שנוצרו מאז ומעולם. "אמריקה x" זה הסרט הכי חזק שאני מכיר. כל פעם שאני צופה בו הוא גורם לי לחשוב כל פעם מחדש. הסרט הזה מספר בשני צירים (עבר והווה) את השינוי שעובר באדם פרו נאצי בארצות הברית. הסרט מציג את המניעים לחלחול האידיאולוגיה הגזענית ואת השפעתה על האנשים אשר מקבלים אותה עליהם אך יותר מכל הוא מציג את היכולת של אדם להשפיע על אדם אחר לטובה ולרעה ואת היכולת "לשחק" בתודעה קולקטיבית ופרסונלית. לא אספר את מהלך הסרט. פשוט לכו ותצפו בו. סרט חובה לכל מי שמחשיב את עצמו אדם.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי o.c , 12/11/2015 01:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות של לילה גשום


החיים לא תמיד מושכים אותך לאן שאתה חושב ללכת. אני רוצה לברוח להשאיר הכל מאחור. לשכוח מהעבר ולחיות את ההווה. 
הרצון הזה הוא רצון קשה מאוד. העבר יושב לי בראש חזק, אני לא מצליח להתנתק מזיכרונות ישנים ומהרגלים ישנים ורעים.
אני כל הזמן חושב על מקרים מהעבר, ועל מה היה קורה אילו הייתי פועל אחרת. אני מרגיש בפער גדול מכל הסובבים אותי. החברים והסביבה שלי, כולם אחרי טיול כבר, עובדים, בזוגיות חזקה. ואני מרגיש תקוע עם החיים האלה. הייתי שנה וחצי עודפות בצבא, שנה וחצי שדרכתי במקום. בזמן שכולם נפתחו לעולם ועברו חוויות גדולות וחזקות. ואני סבלתי ממפקדת זונה שצעקה, השפילה אותי מול חברים, והכל בתמורה לכך שהחזקתי ענף שלם בזמני משבר. 
אני יודע שמגיע לי יותר, אבל אני לא יודע אך להשיג את זה. שום דבר לא מספק אותי, גם לא העבודה החדשה שאני אתחיל בקרוב, לא החוג החברתי שאני שייך אליו. שום דבר לא מרגיש לי נכון, אני מתחרט על כל צעד שאני עושה. 
והחיים חולפים, והכל חותר קדימה. ואני מאבד הכל ומרגיש שאני נשאר ללא כלום. 

מקווה ללילות טובים מאלה בהמשך. 
נכתב על ידי o.c , 7/11/2015 23:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo.c אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o.c ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)