לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה הוא לא רק שלי. הוא גם שלך,ושלהם,ושלנו... כאן אפשר לשתף הכל,מחשבות,דעות,אהבות,סיפורים.. במטרה להיות אוזן קשבת,ושיקשיבו לך :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

פוסט פתיחה,ועוד כמה מילים...


אז פתחתי בלוג.
כן,אני פתחתי בלוג.
מוזר לכתוב את זה.אצלנו זה לא דבר מקובל ואפילו אולי יעורר גיחוכים מסויימים..
אבל אחרי הרבה זמן של מחשבות על זה,הבנתי.
הבנתי שאני מרגישה שאני לא מתקדמת בחיים אלא אם כן אני כותבת.
הראש שלנו,הוא מלא במחשבות.
אבל תוך זמן קצר,המחשבות האלה נעלמות ומתנדפות,
גם אם עכשיו תגיעו למסקנת חייכם-עוד שבוע תשכחו אותה לגמרי.
ולי חשוב לזכור,לתעד,לאהוב,לא לשכוח את יצר החיים שבער בי.
הבלוג הזה נוצר כדי לפרוק,לשתף,למצות את הכישורים שאולי ולא ידעתי שיש בי,ואולי בכלל אין בי.
אבל הוא לא רק בשבילי.הוא גם בשבילכם,שתוכלו לשתף בחזרה,לעודד,לקבל תמיכה.
אני תמיד פה להיות אוזן קשבת,גם אם זה רק במובן הוירטואלי.
ושלא תטעו-כן אכפת לי.באמת ובכנות.
ולא,אתם לא אנשים זרים.
אתם מהעם שלי.
אתם המשפחה שלי.
ואני אוהבת כל כך את העם הזה,כל אחד ואחת.
מקווה שתמצאו כאן מקום,
נחמה,עידוד,חיוך או כל מה שתחפשו.

:) שלכם , רארי .




 נ.ב אשמח אם תזמינו אותי לקרוא את הבלוגים שלכם,תגיבו ותשתפו.
נכתב על ידי Rary19 , 22/10/2015 05:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  Rary19

בת: 27

MSN:  xdxd




קוראים אותי
129
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRary19 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rary19 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)