לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Why does the sun go on shining? Why does the sea rush to the shore?

Avatarכינוי:  ריי.

גיל: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

בואי


פעם כשתרצי לסוע רחוק 

בואי אליי 

יש אגרול וגם רוטב מתוק 

מיטה שאפשר בה לצעוק ולשתוק 

כמה חלונות לצפות דרכם בנופים 

חולות להטביע בהם את הרגליים 

ריח של גלים מבעד לתריסים 

את לא תפסיקי לצחוק כשאדגדג אותך 

שני דיכאוניים מתפקעים ביחד

גם בבית הזה יכולים לקרות ניסים 

 

פעם כשתרצי לסוע רחוק 

קחי איתך את עצמך 

לא צריך יותר 

ובואי אליי באיזו דרך שתרצי 

יש אגרול ורוטב מתוק 

ריח של ים ושל קיץ וחופים 

יש גם סירים על הגז וגם יין לשתות 

וגם כמה עיתונים ששכחתי להרים 

כי מה לעשותאני לנצח אעשה בושות 

וכמה כביסות ששכחתי לקפל 

חבל שאני לא חודלת מצרות

וכמה כוסות ששכחתי לשטוף 

וצלחות וגם מחבת

ויש גם רצפה מלוכלכת 

וגם שיערות באמבט 

ודלת במקלחת שקצת חורקת  

וכמה תכונות ששכחתי לקבל 

ואת עצמי האשמתי מעט 

ואפילו לפעמים רציתי למות 

כי לא הגיוני לי לחיות איתי בשלמות 

לא משנה כמה אשתדל

אותי אני מכירה כבר שנים רבות 

אותך אולי קצת פחות מאת עצמי

אבל אותך תוך שניה הצלחתי לאהוב 

אז איך בחיים לא הצלחתי אותי

 

פעם כשתרצי לסוע רחוק בואי אליי

 

נכתב על ידי ריי. , 4/12/2021 20:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)