לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Why does the sun go on shining? Why does the sea rush to the shore?

Avatarכינוי:  ריי.

גיל: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

שירים


1.

 

קנית מוצר פגום

אני הייתי הלגו שהשגת פעם ראשונה בעצמך

שברת קופת חזיר לרכוש אותי במחמאות

חיברת חתיכה אל חתיכה במבנה השבור שלי

היית מרכיב לי טירה אם הייתי מבקשת

מפזר לי מילים בשלל צבעי הקשת 

וכשאמרתי לך שאולי מה שאתה רוצה 

זה לא מה שאני מבקשת 

פירקת הכל כאילו הייתי בסה״כ בית מלגו 

ואפילו שאלת איך אני לא מתביישת 

אתה רק ילד שרוצה לשחק 

 

2.

 

קנית מוצר פגום 

ידעת את זה גם לפני שארזת אותי הביתה 

המוכר הרי נתן לך הנחה של שבעים אחוז 

לא היה לך אכפת שהייתי מפורקת, במצב טוטאל לוס,

חשבת שאתה תצליח לחבר אותי למשהו שלם

אבל קנית מוצר פגום

ידעת שאני כמעט וחסרת ערך

ובכל זאת רצית להפוך אותי לשלמה יותר 

קנית מוצר פגום 

אתה יודע מה אומרים עליי? 

אל תחזיר אותי למקום שממנו הגעתי 

הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה בושה 

אני רק צריכה שעיניים עדינות יתבוננו אליי בחמלה 

יחברו חלק אחר חלק עד שלא יבחינו שמדובר בי השבורה

חפץ משומש, בלוי, חלוד, מפוטם, מוצר פגום מוכתם בדם

נכתב על ידי ריי. , 19/12/2021 19:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)