לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fall Short


אמת סובייקטיבית. או במילים אחרות? הדרך שלי לעוות את המציאות.

Avatarכינוי:  Anna Molly

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2017

איפה אני?


הריח השרוף העיר אותי,

הוא היה שונה, קצת מכאני.

הדלת נפתחה, החוץ היה ריק,

כך נותרו אני, המיטה וריח מטמטם.

מהיכן מגיע?

אובדת עצות אני.

כך או כך איבדתי תחושת זמן.

איזו עונה זו עכשו?

וכך הבנתי שזהו הריח של גופי נשרף.

 

יש לי כל כך הרבה דברים שאני רוצה להגיד, כל כך הרבה דברים אני רוצה לכתוב.

אבל אני באמת מרגישה שהוציאו ממני את הכל.

מעולם לא חשבתי עד שגולגולתי נסדקה.

מעולם לא שפטתי את עצמי בצורה כה חמורה.

מעולם לא האמנתי שאפסיק לחייך.

מעולם לא האמנתי שארגיש לא נאהבת.

 

אז כן, החיים חרא לפעמים ואי אפשר לייפות אותם. או כמו שסבתא שלי אומרת- לא הכל טוב.

אם התחלתי לאבד את עצמי אז הרי שעכשו אני אבודה באמת.

שמישהו יבוא לחפש אותי.

מחכה להימצא.

 

-A/M

נכתב על ידי Anna Molly , 8/10/2017 19:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





499
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna Molly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna Molly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)