לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Loveology



Avatarכינוי:  Stellary

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2018

לשוב וללכת


כשהתחילו שוב רחשים על סגירת ישראבלוג, אפילו לא עלתה בי תחושת נוסטלגיה. רק גילגלתי את עיניי ולא באמת האמנתי שזה יקרה, כי זאב זאב. אבל גם עם הספק המועט שליווה אותי, עדיין לא רציתי לגבות את ההיסטוריה שלי פה, כי מי רוצה לזכור? 

הייתם רוצים לזכור שנים של כאב? מה היתרון בתיעוד יומן של נערה מדוכדכת? הרי אין לרגע התפתחות בסיפור שלי. המנוע מאחורי כל פוסט הוא נפילה, ריקנות, בדידות. 

להיות פה זה מרגיש כמו להיוולד מחדש שוב ושוב לאותו גלגול, לחוות שוב ושוב את אותם חיים. עמידה במקום, נצחית.

 

למה אני כאן עכשיו? יד הגורל. חיפשתי משהו בגוגל, ומצאתי בלוג של מישהו אחר. הופתעתי, כי חשבתי שישראבלוג כבר אבד, אבל לא הופתעתי, כי הבלוג הזה תמיד כאן, או בכל מקום אחר, הולך איתי, חלק ממני, תמיד. ואני שמחה שניתנה לי עוד הזדמנות לכתוב פה.

 

עדכונים יבשים-

אני לקראת סיום התואר, פסיכולוגיה עם חטיבה בביולוגיה. זה עולה לי בנפש, בבריאות, אבל אני לא מוותרת כי אני רוצה את זה בכל מאודי. אני חייבת את זה לעצמי. 

אני נשואה, זה טוב. זה כיף. גם מאתגר וגם מרגיע.

אני אני, דכאונית כמו תמיד, כי כנראה משהו נדפק כימית במוח.

ללא שום תרופה, כדור, או סמים, מתקדמת לאיטי... לא ברור לאן.

משתדלת לעשות טוב בדרך הזו.

מקווה שהבלוג הזה ישרוד עוד קצת. נראה לי שאני צריכה את זה, יותר ממה שחשבתי.

לילה טוב,

רעות.

נכתב על ידי Stellary , 29/3/2018 00:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דני ב-29/3/2018 22:23
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStellary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stellary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)