לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לכל אדם יש את הגאונות הטבעית שלו. אני משתדל לחפש ולשחרר אותה. לעזור לממש את הפוטנציאל -אתר: oron.ws [תמונות מחדר האימונים]

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2016

יומן האושר


ראית שקיעה מדהימה? מישהו חייך אליך ברחוב? הבוס שיבח אותך? היית גאה בעצמך?
היום שלנו מכיל רגעים קטנים של כיף, שמחה וגאווה. פשוט צריך להתרגל לשים לב אליהם.


זו הסיבה שהחלטתי לפתח את אפליקצית "יומן האושר". האפליקצייה מזכירה לנו פעם ביום לרשום את הרגעים האלו ביומן פרטי ואישי ולראות איך היה השבוע שלך, והחודש שלך עם סמיילים קטנים על דפי היומן.


חשיבה חיובית, כמו כל "שריר", דורשת אימון וחיזוק. מחקרים מראים כי ניהול יומן כזה על בסיס קבוע מוביל לעליה באופטימיות, התלהבות ואנרגיה ומנגד מפחית לחץ וחרדה. (ואני לא מנסה למכור כלום - כי האפליקציה בחינם...חח)


אני יודע שהמילה "אושר" עלולה להתפס כמרתיעה לאנשים רבים. במיוחד אלו שאינם מרגישים מאושרים בתחומי חיים שונים. אנשים כאלו צריכים לרשום רגעים קטנים שהיו מרגשים, מספקים, או סתם נחמדים. מהנסיון שלי, אנשים שרושמים (גם אם בהתחלה הם מכריחים את עצמם - בעיקר בעלי נטיה פסימית או צינית) כל יום לפחות 2-3 רגעי כיף/סיפוק/אושר מתחילים לחפש ביום-יום את הרגעים הללו כדי לזכור אותם - להתראה שהם מקבלים בערב. הדבר משפר את ההתייחסות של "חצי כוס מלאה" לחיים וחשיבה אופטימית וחיובית.


 


מקווה שתורידו ותהנו (כרגע רק בגירסת אנדרויד): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.orons.happinessdiary


(כמובן מוזמנים להשאיר תגובה בחנות אם אהבתם, או לשלוח לי מייל עם הצעות או בעיות: [email protected])


 



נכתב על ידי , 17/2/2016 16:17   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אימון  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לי טוב?
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoron's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oron's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)