לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לכל אדם יש את הגאונות הטבעית שלו. אני משתדל לחפש ולשחרר אותה. לעזור לממש את הפוטנציאל -אתר: oron.ws [תמונות מחדר האימונים]

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

התכנת


- תראה, אם אני מאחר רבע שעה הביתה – אני יודע שאגיע ואמצא אותה ואת הבנים עומדים בשביל הגישה לבית, ממתינים לי בדאגה. העומס הזה: לא לאחר הביתה, לא לאחר לעבודה וביניהם לעשות את כל מה שמצפים ממך בעולם שלנו – זה לפעמים קצת יותר מדי בשבילי.

- איך זה מתבטא?

- אני עובד בלחץ כל היום, להספיק. בעשרה לחמש – זורק הכל וטס לאוטו. חס וחלילה לא לאחר, אחרת אחטוף מנה של גערות. אני כבר לא מקשיב יותר למילים, אבל הלחן מרגיש כמו אצבעות שננעצות בלב.

- ניסית לדבר איתה? אולי להסביר לה את העומס בו אתה נמצא?

- ניסיתי בטוב וניסיתי ברע. השורה התחתונה היתה – או שתהיה זמין לי ולבנים או שלא תראה אותם יותר. היא יודעת בדיוק על איזו נקודה ללחוץ. הם כל החיים שלי...

- ואוו. למה זה הגיע לאיומים?

- אני מניח שזו הדרך שלה לאלף אותי. זה המודל שראתה בבית של אמא שלה.

אני יושב מהורהר. לרוב לא חסרות לי מילים. אבל אני מופתע מהאלימות הלא ממש פרופורציונלית לסיטואציה.

- היא ראתה מה זה עשה לך? חוסר השינה והלחץ האינסופי הזה?

- ראתה. נבהלה לרגע. בטח חשבה "מי יפרנס אותנו אם יקרה לו משהו?" ואז חזרה לשגרה: "תקלח את הקטן, עוד מעט 7 ולא הזזת את התחת".

- והבוס שלך? והקולגות? מבינים את המצב?

- החברים מבינים, הבוס קצת פחות. יודעים שאני אמשיך לעבוד כל הלילה, אחרי שהקטנים במיטות.

- אבל אתה חייב לראות במה שקרה קריאת השכמה. לא?

הוא מתכנס לתוך עצמו. נאטם. אחרי חמש דקות של שתיקה, הוא קם וצולע אל הדלת. אני מסתכל בשפשוף לאורך צווארו ובחתך מעל העין – כשהוא מהנהן בראשו לשלום, וחושב שיכול היה להיות גרוע יותר...

 

- - - - - - - - - 

 

לפעמים אני מוצא את עצמי מנתח אימונים לפני השינה. חושב איך הייתי יכול להועיל יותר. במקרה הזה, התעוררתי בבוקר עם שיר:

 

השחר מנצנץ קרני שלכת,

ורגע מפספס – פניה חדה.

עיניים עצומות – מוחו קודח,

מלילה שטפטף פתיתי שינה.

פזמון:

הראש צועק כבר שנשבר,

אבל הלב מהורהר –

כבר עשרה לשבע,

שוכב הוזה במכונית, בתעלה.

 

האם הוא משתנה חסר כל תוכן,

או שמא החסיר – פסיקה קטנה?

הכל יהיה מוכן – מחר בבוקר,

דוהר עולה בכביש לעבודה.

 

פזמון:

הראש...

 

עמדה שם במבט: "אני לא מאיימת",

נשק לבנים – ליבו דואב.

הדלת נסגרה – שתיקה רועמת,

הוא שוב ישב הלילה במחשב.

 

פזמון:

הראש...

 

הבוס המתנשא – העור קרוע,

אשתו שדהתה – שלולית של דם.

תיכנות זה כל חייו – גופו שרוע,

רק בן 36 – קולו נדם.

 

 

 

נכתב על ידי , 21/3/2017 09:19   בקטגוריות אימון, אהבה ויחסים, אינטרנט, עבודה, פסימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחוקק, שופט ותלין!


בעוונותי (כן ירבו) החלטתי לפני כמה חודשים להפיץ את הפוסטים שאני כותב כאן לעוד פלטפורמה - על מנת להגדיל את קהל הקוראים שלי. סליחה.

כמו שאנחנו מכירים, אין ממש מערכות בלוגים מכובדות בארץ. העיתונים שמארחים אותנו לא השכילו להפיק כסף מהתכנים שאנחנו מספקים ולכן חזות הפלטפורמות והתחזוקה שלהם בהתאם... (כך לדוגמא לא עודכנו המלצות העורכים בדף הראשי מאז יולי ולא נמצא התכנת שיודע לחבר להם תמונות הנושא החם הוא "ראש השנה" נבוך)

 

אז גררתי את רגלי למחוזות נכר והצבתי דגל ב-דה-מארקר קפה (http://cafe.themarker.com/blog/616658/). פלטפורמה בהחלט עוד פחות ראויה ברמה הטכנית, ביחס לישראבלוג, אבל כמות הצפיות שם היתה עשרות מונים. לפחות לפי הסטטיסטיקה שהם רושמים...
דה-מארקר משתדלים לקדם תכנים שזכו ל"כוכבים"אבל מאידך אין בכלל יכולת להגיב ברמה של שירשור תגובות שבן אנוש יכול לגלול או להתייחס אליו. אבל זה מה שצה"ל נותן – אז לקחתי והתחלתי לרעות בשדות זרים במקביל.

עוד גבר שמנהל שתי מערכות יחסים במקביל ומנצל את העובדה שהקוראים שלי במשפחה הראשונה לא מכירים את השניה ולהיפך. כך יכולתי להעמיד פנים שאני בלעדי בכל מקום, וכי זוהי (ואני נשבע) אהבתי היחידה.

ובכל זאת שמרתי אמונים לאהבה הראשונה ודאגתי (ואולי מתוך נסיון לספק מוסריות למעשי) להפיץ את תורתי קודם לכן בישראבלוג ורק כעבור כמה ימים בפילגש – דה מארקר.

אולי זה הזמן להודות שלפולגמיה  יש נטיה להתדרדר ולא עבר זמן רב והצטרפתי למשפחה נוספת. כן, לא נעים, אבל כשגיליתי שכבר לא צריך להיות אישה כדי לכתוב ב-סלונה נטעתי את אוהלי גם אצלן. זו פלטפורמה שחיה מהתוכן ולכן החזות החתיכית בהתאם. אין כמעט תגובות או דיונים והרוב מסתפקים ב-לייק לפייסבוק.  חשוב להדגיש שמרבית הכותבות שם באות ממקום עסקי או אינטרסנטי אחר ופחות "חולקות" את ליבן באנונימיות, אבל סטיתי מהנושא.

 

וכמנהגי בימים, לאחר שחלקתי עם משפחתי בישראבלוג את מעלליי, חיכיתי כמה ימים, החלפתי את בגדיי ליתר ביטחון,  נפרדתי בנשיקה מהאשה ולחצתי על הלינק של דה-מארקר. ציפיתי לראות את כל ילדיי, שהשארתי שם, מופיעים בעמודה המרכזית – מברכים את פני.

להפתעתי גיליתי עמוד ריק ובמרכזו הודעת פינוי: התוכן הוסר מהאתר.

הייתי בטוח שהגעתי לבית הלא נכון. יצאתי, הסתכלתי טוב טוב על השלט בכניסה ונכנסתי שנית. אין אף אחד בבית! האשה ארזה את מטלטליה והסתלקה! שמא הבינה שמדובר באדם דו פרצופי שכמוני? לא סביר.

פניתי לרשויות, מבקש הסברים: אולי קרה משהו. האם יש צורך לחפש בבתי החולים בסביבה? בבתי העלמין – לא עלינו?!

קיבלתי תשובה לאקונית:
הסיבה שהכרטיס שלך עם התכנים נמחק הייתה פנייה מגוגל על ביצוע פעולות לא חוקיות דרכו באתרי הארץ. המחוייבות שלנו היא למחוק מייד לאחר דיווח שכזה. איני יודעת מה בדיוק ביצעת ואו העלית בכרטיס שגרם לזה, אך אין אנו יכולים להשאירו במצב זה.
תודה ושבוע טוב,
אפרת

 

אפרת, כנראה הממונה של המשטר בנושא נעדרים, היתה עניינית וקרירה.

"אבל מה עם המשפחה שלי? מה עם ילדיי?" – זעקתי.

שתיקה רועמת.

רייקנות.

גם במשטרים אפלים, לא לוקחים לאדם את יקיריו מבלי להסביר למה. לכל הפחות נותנים לו זמן קצוב להציג את עמדתו בפני כוהני הדת. לשלם שוחד או משהו...

והיות וכולכם מכירים את יוצאי חלציי, מי מהם פשע עד כדי שהעלה את חמתה של גוגל? גוגל!! השם שאסור אולי לאמר בקול רם. כי אם גוגל אמרה – אז ברור שאני ומשפחתי פושעים ואחת דיננו!

ומעבר לכך, התרגלנו כבר מפייסבוק, אמזון ובריוני אינטרנט נוספים שאפשר לחסום, למחוק, להשמיד ולאבד את חזותנו ורכושנו ברגע יחיד. בגחמה!

הרי כאן, הפטפורמה היא המחוקק, הרשות השופטת והתליין יחד. אין משפט. אפילו לא משפט שדה. אפילו לא משפט למראית עין!

תלייה וזהו.

ואנחנו – המשפחה האבלה, עומדים מנגד חסרי אונים ושותקים!

RIP

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2016 00:11   בקטגוריות אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoron's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oron's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)