לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רציף ¾9

Chill out, you've got a long way to go


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2017

מה.


איך בונים מערכת שעות לאוניברסיטה????

מה לעזאזל????

אני לא מבינה כלום

כלום

נשבעת 

כלום!!!!

 

ומסתבר שזה עד יום רביעי ב10 בבוקר כי איכשהו דרך הצבא והאוניברסיטה ההודעות האלה תמיד מאחרות והכל תמיד בדקה ה99 ואין מי שיעזור לי ואני מאבדת את זה כאן מול 999 אלף חלונות פתוחים של האתר המחורבן והלא ברור של אוניברסיטת תל אביב

 

מה עושים מה עושים מה עושים

 

אם יש לכם מושג ממשהו פליז תעזרו לי פליז

 

רק כמות החלוניות הפתוחות במסך כבר מעידה על רמת התסכול וחוסר האונים

וואט דה שיטטטטטטטט

מה עושים

מה זה אומר

מה

מה.

נכתב על ידי , 25/9/2017 23:08  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 25

תמונה




12,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Wednesday אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Wednesday ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)