לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המוסתר בהחלט


אם שם אני אמיתית, פה אני יותר, משחררת את הכל, פשטות, לא צריך יותר, לא נטמאה את ההווה השני

Avatarכינוי:  סימסאלה גרים

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

כגוף אחד


קניתי ליום הולדתך, בין היתר, זוג אזיקים נוסף.

חדש, פלדה, כיסוי "פרווה" בצבע שחור.

אנחנו בביתך, השעה 12:48.

יצאת לרגילה של שישה ימים.

לחדר.

אני מצביעה עם יד ישרה שמקבילה לרצפה.

את מסיתה את מבטך לכיוון חדרך וצועדת בקצב כמו כלבה מאולפת.

אני עוקבת אחרייך.

סוגרת מאחורי את דלת העץ הלבנה.

את עומדת עם הגב למיטה.

מסתכלת עליי בציפייה שניסית להסתיר.

את מפחדת.

יופי.

אני סוגרת את תריסי החלון הגדול שנפרש על כל הקיר החיצוני של חדרך.

חושך נופל עלינו.

אני נעמדת מולך.

לשוני עוברת בתאווה על שפתי ושיני.

אני רטובה עוד מלפני שהגעתי עלייך.

מתגעגעת לגוף החטוב שלך.

אני מתקרבת אלייך.

העונג הוא שלי.

תופסת את שולי הז'קט האפור שלך, זורקת אל מאחורי גבי.

מעבירה אצבע רכה לאורך ידך.

אני מרגישה את הצמרמורת שלך.

מתכופפת ומורידה ממך את "מכנס האבא", וגם הוא, נזרק.

אני נעמדת חזרה, לוקחת צעד אחורה.

נותנת לעיני זמן להתאושש מהחושך האופף את החדר, אותנו.

שפתי כואבת משיני החדות שפוצעות אותה.

את יותר מידי יפה.

אני מתקרבת אלייך שוב, נצמדת כמחבקת;

מעבירה את ידי לאורך ידייך ועל גבך, מחממות אותך, משחררות ממך את כלא החזייה.

השחורה נשמטת ממך.

אני לא עומדת בפיתוי ומלטפת לך את העורף.

מצמידה את לחיי לאוזנך.

נושפת אויר חם על צווארך.

את מטה את הראש, וקסם ממלא את החדר.

אני מתכופפת בשנית ומושכת מטה את תחתוני החוטיני השחורים שלך.

אני אוהבת למצוא אותם רטובים.

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי סימסאלה גרים , 9/12/2017 19:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסימסאלה גרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סימסאלה גרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)