לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...Wait please


!!!Welcome to my game

כינוי: 

בן: 34

ICQ: 332361196 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אחחח.....נשים....לך תבין...


ברוכים הבאים לבלוגי אשר חזר מהקבר!!!

 

חזרתי חזרתי חזרתי לבלוג המתוסכל שלי!

שמח לחזור ובטווח שגם אתם שמחים שחזרתי...

 

בכל מקרה רציתי לחדש לכם, שאני וחברה שלי עדיין ביחד (כן, כן ההיא מלפני שנה ו-10 חודשים)

ואני מאוד מאוד אוהב אותה!!!

 

אבל רציתי להתייעץ איתכן הבנות, זה דיי ברור שהגברים אף פעם לא יבינו את הנשים ועל זה אין מה להתווכח

כי עדיין, כמו שאבי קושניר טוען במופעו: "במוח הגברי" (זה ד"א מופע פצצה) שלנשים יש כרומזום אחד יותר משל

הגברים וזה מה שעושה את ההבדל הגדול בין נשים לגברים...אבל בכל מקרה רציתי לשאול אתכן כמה שאלות ואולי

אפילו שתיתנו לי תשובות או רעיונות וכאלה...

 

בקוצור....לי ולחברתי היפייפיה ישנה תסבוכת.

רציתי לשאול אתכן הבנות (ואולי גם אותכם הבנים) למה אתן מתכוונות כשאתן אומרות

"תתן יחס" או מה אתן רוצות כשאתן אומרות "תוכיח לי", "תפסיק לברוח" ו-"כול הזמן אני אשמה נכון?!"

(בציניות היא אומרת את זה כמובן)...

 

חברה שלי טוענת שאני לא מתייחס אליה, ואין לי ממש מושג, טוב בעצם דווקא בקשר לזה יש לי קצת ואני אתקן את זה...

אבל בכל מקרה, היא אומרת לי תוכיח לי ככה וככה תראה לי שאתה אוהב אותי וזה....או....כל הזמן כשאנחנו רבים ואני אומר "עזבי" אז היא עונה אל תתחמק ותברח תתמודד עם הבעיות....ואין לי כ"כ איך לענות לה, וזה גם לא כזה נכון, פשוט אני לא רוצה לריב ולא רוצה להמשיך את המריבה שתהיה ליותר גרועה.

 ואז, כשאני מחליט להמשיך את השיחה הטעונה הזאת היא מגיעה למצב שבו היא מגיעה למסקנה שאני מאשים אותה ואומרת "למה תמיד אני אשמה" (או משהו בסגנון).

יש לכם מושג במקרה מה לעזזל אני אמור לעשות?!?!?! (שאלה זו מיועדת לבנות בלבד).

 

בכל מקרה, נעזוב את הבעיות, אני רוצה לשמח אותה, להפתיע אותה, להוכיח לה עד כמה שאני אוהב אותה...

איך אני יכול לעשות דבר כזה?!?!?! (לכל הנשים מביניכם השאלה מופנת אליכם, ואולי גם לגברים שבינינו

(אבל רק לאלה שמבינים לא לזייני שכל))

 

ושתבינו, היא אשה מאוד מיוחדת, לא סתם עוד אחת, היא מתוחכמת כזאת....לא יודע איך להסביר....

היא לא מישהי שדורשת הרבה, אבל הייתי רוצה פעם אחת ולתמיד להראות לה כמה שאני אוהב אותה...

 

ועכשיו בכללי בשם כל הגברים (ובעיקר לשובניסטים שבינינו):

נשים....אתן עם חזק ואין מה לעשות זאת הוכחה וזה מה שפותח את התנ"ך בבראשית.

מתחילת התנ"ך מודיעים לנו שבראשית עלינו להבין שהנשים חזקות יותר מאיתנו ושיהיה לנו (הגברים)

משעמם בלעדיהן...

אין לנו מה לעשות נשים, אתן המין החזק ואתן החכמות מבין כל המינים, ותאמינו לי שאנחנו הגברים,

גם אם אנחנו לא מודים בכך, אנחנו יודעים שבסופו של דבר אתן המין החזק, ואם לא בסוף ניווכח לדעת זאת...

אז....בבקשה....רחמו עלינו, הקלו עלינו....אז מה אם אנחנו עדיין עסוקים במשחקי אגו מטופשים על הכבישים...

תבינו....אין לנו כלום חוץ מזה, וכמובן מכם...

 

אוח, אוח, יהיה טוב

בסוף כולנו ניכחד גם ככה...(טוב....אולי רק החרקים והנשים ישרדו...)

 

מירי אני אוהב אותך יפייפיה שלי.....יהיה טוב...

 

ושוב, ברוכים הבאים לבלוגי...

 

 

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 10:27  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת שמבינה לגמריי!!! ב-16/12/2007 14:55
 





3,165

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†Atomic pulse† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †Atomic pulse† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)