לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If you read what I write, you open the door to my

If you read what I write, you open the door to my mind

כינוי: 

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

יום גיבוש


והיום הזה הגיע, העבר חזר.

אומרים שצריך להסתכל קדימה, אבל כשהזכרונות מהעבר מנצחים, מי אני שאתנגד לקצת נוסטלגיה?

והיום הוא חזר לעצמו, ואני לעצמי. לא מחפשת, לא בודקת, לא חוקרת. חיה את החיים שלי בלי להיות תלויה במה שקורה איתו. נהנית עם החברים שלי והוא בכלל לא בא בחשבון.

וזה עבד, והוא היה נחמד, והפסיק לעשות דווקא.

וזה עבד, ופלירטטנו קצת, כמו פעם.

וזה עבד, והייתי מאושרת.

ואני עדיין מאושרת.

 

נכתב על ידי , 4/1/2016 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



they're gone with the wind


ונתתי להם לעזוב

ההחלטה הייתה קשה

הבנתי שזה נגמר

הכוחות השתנו, זה כבר לא אותו דבר

ונשארתי לבד 

אבל תמיד עם אנשים סביבי

נשארתי בודדה

כי הם לא שווים כלום בשבילי

היחידים שחשובים

שעיצבו את מי שאני, שינו לי את החיים

הם אינם

הם אינם שלי

הם אינם

והם לא חוזרים

ואפשר לנסות אבל כלום לא ישתנה

כמו שיש לי חברים חדשים

יש גם להם

ואמנם הם מצאו אחד את השני

ואת השלישי והרביעי

אבל אני כבר לא שם

כבר לא חברה של החברים שלי

נכתב על ידי , 3/1/2016 16:19   בקטגוריות פסימי, סיפרותי, בית ספר, חברים, קשרים, אנשים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים המושלמים מחכים מעבר לפינה. 2016, והגעתי לפינה.


דירה עם נוף לרחוב, נוף לזריחה בבוקר, נוף לשקיעה בלילה. ההצלחות הקטנות בכל מבחן ותרגיל. החברים שאחרי. החברים שתופסים חזק ולא משחררים לפני שהדמעות משחררות. המשפחה חסרת קשר דם, שהמכנה המשותף שלה הוא אהבה. והבחור... היפיוף שגנב את הלב שלך והשאיר את שלו בתמורה. הגבר שלוקח את כל מה שמעיק והופך אותו לאהבה. הנשיקות, הכפיות, הדיבורים, שיחות אל תוך הלילה. האהבה הגדולה. הביחד במיטה. חדר השינה כבר לא ריק כל כך. האהבה אחר הצהריים עד הבוקר שאחרי. האהבה שלא תלויה במקום או זמן. הגבר ששייך לך, ומזכיר לך זאת כל כמה שעות. את כבר לא לבד, את כבר לא סתם אחת. את נאהבת, לא נסבלת. הוא רוצה אותך שם. הוא שלך בבכי, כשאת שבורה. הוא ירצה אותך כשתסריחי מסיגריות, כשהמסקרה מרוחה לך על הפנים. הוא ירצה אותך בכל תנאי. הוא רוצה אותך עם כל מה שתביאי.

נכתב על ידי , 3/1/2016 14:12   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
הקטע משוייך לנושא החם: 2016 התחילה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDreamWriter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DreamWriter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)