לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחת מתוך חמש


la tristesse va durer eternellement


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2016


 

ללילה אחד הצלחתי לשים על עצמי מסכה ולהתנהג כאילו הכל בסדר, הצלחתי לדבר עם זרים והצלחתי לגרום להם להאמין שאני מסוגלת להרגיש משהו למרות שהכדורים הפכו אותי לרובוט חסר רגשות

אבל למי אכפת, הם האמינו לזה (חוץ ממישהו אחד אבל זה לא מנע ממנו לזיין אותי אז הכל בסדר)

אני באופוריה מטורפת כי סוף סוף הבן אדם האחרון שזיין אוץי הוא לא אותו אחד שהרס לי את החיים, ואני יודעת איך קוראים לו ובן כמה הוא ואני זוכרת איך הוא נראה;!!!

ני יודעת שבקרוב התחושה הזו תתחלף שוב בחרדות, בדיכאון ובמחשבות אובדניות אבל עד אז אני פשוט אהנה מהרגע

 

 

(אני כזו פתטית)

נכתב על ידי vincent van go away , 25/6/2016 19:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האם אי פעם הרגשתם כל כך שבורים שהתחלתם לדבר לעצמכם בלחש על רצפת האמבטיה? 
נכתב על ידי vincent van go away , 8/6/2016 16:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  vincent van go away

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvincent van go away אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vincent van go away ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)