לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלף נשים וגברים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

סקס סמים ועבודה נפגשים!


דברים שגיליתי במהלך 3 השבועות שאני נמצאת בעבודה שלי:

שכבתי עם ידיד של אחת הבנות שעובדת איתי

התמזמזתי עם החבר לשעבר של אחד הבנות שעובדת איתי

הייתי עושה את הראש צוות שלי

הייתי עושה את הרכז של הפרוייקט שלי

אני ואחת הבנות שעובדות איתי הינו מאושפזות באותו בית חולים פסיכיאטרי

כל מי שעובד איתי עושה סמים

שכבתי עם 3 גברים שבעבר היו בתפקיד שלי

כמות החברים המשותפים שלי עם שאר העובדים כל כך גבוהה שזה הזוי שלא הכרנו קודם

 

שואלת את עצמי מתי נפצח כולנו באורגייה ענקית.

 


 

הפוסט הראשון שלי, שרשמתי היום ב1 בלילה פחות או יותר, הגיע לפוסטים החמים.

מה זה אומר? האם אני מכוונת למכנה המשותף הנמוך ביותר? האם אני כל מה שאני שונאת באחרים?

ומה זה בכלל פוסט חם? דיבור על אורגיות זה חם עבורי, לעומת זאת דיבור על הרעבה עצמית משדר קור.

לא?

נכתב על ידי , 26/1/2016 18:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 8

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme&me&me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me&me&me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)