לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  .Fun





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2016

קצת שקט.


אני זקוקה לפינה השקטה שלי, בה אף אחד לא שופט אותי.
הפלטפורמה הזאת בשלבי גסיסה וזה כל כך חבל לי...
זה יהיה הבלוג האחרון, עד שאתבגר או עד שיסגרו לנו את ישרא.

אני סטודנטית בת 22 וממלצרת כדי לשמור על חשבון הבנק שלי מאוזן.
(מאוזן בין מינוס ל0 לפלוס קטן ושוב למינוס)
בן הזוג שלי בחמשת השנים האחרונות הוא קצין קרבי, אנחנו מתראים בערך פעם בחודש.
הוא אמור להשתחרר בעוד כ-10 חודשים ואני חושבת שבעקבות הציפייה לשחרור העובדה שהוא לא בבית מקשה עלי אפילו יותר.
אני נאבקת בהפרעות אכילה מאז שאני זוכרת את עצמי, ירדתי 50 קילו (עוד בן אדם בערך) ומשתדלת להיות יציבה. עליתי מ60 ל65 מאז השחרור ואני צריכה לקחת את עצמי בידיים ולחזור ל60 לפני שהמצב יהיה בלתי נסבל בעיניי ואשקע בזה שוב.
אין לי כשרונות. אני לא מנגנת על שום דבר ואני לא יודעת לצייר.
אני חושבת שאני גם לא יודעת ללמוד כמו שצריך, אבל בינתיים מצליח לי וזה מה שחשוב.
אני אוהבת מוזיקה ושקט. אני אוהבת לשכב במיטה עם אוזניות, בבועה שלי.
יש לי הרבה קעקועים ואין לי פירסינג בכלל. אמא כועסת אבל לדעתי כבר עברתי את הגיל שלגיטימי לשאול אותה על דברים שאני עושה עם הגוף שלי.
יש לי הרבה חברים על הנייר אבל אני מרגישה מאוד בודדה.
כנראה בגלל זה אני שוב מוצאת את עצמי כאן, כותבת שטויות על גבי דף העריכה הזה.

אני סאן (פאן עם סאן חה חה) וטוב לחזור.

 

 

בא לי חברים מגניבים

ונסיעות ארוכות

ולגלגל סיגריה ולשבת על הדשא ולצחוק עד שכואבת הבטן.

נכתב על ידי .Fun , 3/2/2016 13:35  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,104
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)