לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  .Fun





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2016

תקופת מבחנים.


דברים שאני עושה במקום ללמוד לפסיכולוגיה:
רואה ערוץ האח הגדול (כאילו תאי המוח שלי לא שרופים מספיק גם בלי זה)
מנקה כאילו פסח מתקרב
עושה טיולים ארוכים עם הכלב
מבקשת משמרת בעבודה
שמה שעון מעורר ל9 כדי ללמוד, מתעוררת ב11
חוזרת לכתוב בישראבלוג
משוטטת בבלוגים אקראיים
מורידה מלא מוזיקה
מבשלת

עושה גבות

ואז עושה אותן שוב
לא עוזבת את הטאמבלר
מקווה שלא אגיע למועד ב' כי אני זקוקה לחופש. רק עוד שני מבחנים וזה נגמר.. בתקווה שסמסטר ב' יהיה קצת פחות כאב ראש.

 

 

נראה לי שאני הופכת לאמא שלי וזה לא מצחיק אפילו.
אתמול יצאתי מהחדר להביא כוס קולה וראיתי שהכיור מלא כלים.
במקום להתעלם מהכלים ולקוות שמישהו יעשה אותם בבוקר, מצאתי את עצמי עושה כלים ב12 בלילה.
וואט דה פאק סאן, נו באמת...

ועכשיו אני חוזרת ללמוד. אבל באמת עצבני נשארו לי רק עוד שלושה ימים! 

נכתב על ידי .Fun , 4/2/2016 12:56  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,104
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Fun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Fun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)