לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     




הוסף מסר

2/2016

מתנגן לי באוזן


(לעיקר הפוסט גללו לקו ההפרדה)
Sum 41 - We're All To Blame
לפעמים יש פעמים שאני חוזר למוזיקה ששמעתי בגיל 13-14
למרבה ההפתעה, זה לא תמיד מעלה בי נוסטלגיות
אף על פי שכשאני חושב על זה עכשיו, אני באמת מתגעגע לכמה דברים בגיל הזה:
- תמיד היה לי עם מי לדבר במסנג'ר, גם ב-5 בבוקר.
- תמיד היה לי עם מי לדבר
- תמיד הייתה לי סיבה להשאר ער עד 5 בבוקר בחופשים
- היה לי מסנג'ר
נשבע לכם,2 אבדות עיקריות בחיים שלי, שהם לא מישהו שהכרתי באופן אישי
הן אריק איינשטיין
והמסנג'ר
לא מאמין שהוא הלך...
והסקייפ החליף אותו
פאקינג סקייפ
פחחח
עצוב מה שהאנשים בעולם הזה בוחרים.

נתקפתי נוסטלגיה, אני עובר נושא.

אני רוצה לספר על הפעם הראשונה שלי.
בהתחלה לא סיפרתי כי לא רציתי לפגוע במי שעשיתי את זה איתה
היא קוראת בבלוג
היא היחידה בחיים שלי שמחוץ לישרא, שיודעת על הבלוג.
אז דיברתי איתה, וידאתי שהכל בסדר.

אמרתי לה שהיה לי סבבה, אבל זהו, סבבה ותו לא.
נגד הלוגיסטיקה בבסיס שלי אמר לי פעם שהוא דיבר עם ערבי על משמעות המילה "סבבה"
הערבי אמר לו ש"סבבה" אומרת בעצם "בסדר אבל לא הכל- יש משהו לא בסדר"
אני לא יודע אם זה מדויק או נכון, אבל אם כן, זו הגדרה מדויקת.
לא נהנתי כל כך מהסקס.
זתומרת, חדרתי ובהתחלה זה היה נעים
אבל לא משגע.
מתישהו איבדתי עניין מהסקס ורציתי להפסיק.
ולא היה לי נעים להגיד לה.

מוקדם מדי להסיק מסקנות, אני יודע
אבל בכל זאת, חשבתי שאני אהנה יותר מהסקס
ויום למחרת, כשהייתי בתחושה שגם מזה אני לא נהנה
חשבתי שכבר מה יש לי לעשות בחיים אם אפילו מהדבר שהכי חיכיתי לו, לא נהנתי?

מקווה שבפעמים הבאות יותר אהנה..
בטוח יש השפעה לרגש, אבל גם בלעדיו, זה אמור להיות כיף
הרי ככה זה בפורנו..
סתם לא
ככה זה אצל כולם...
נכתב על ידי , 23/2/2016 20:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -נ' ב-25/2/2016 20:20



5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)