לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2016

יום האישה


אני פמיניסט
אני מניח שנכנסתי לזה דרך אביטל עכו, למי שמכיר.
מודה שבהתחלה עקבתי אחרי כי היא "כוסית על שמצטלמת חשוף"
מודה שזה היה הכי שטחי ורדוד שלי.
אבל גם מודה שכשהתחלתי לקרוא את מה שהיא כותבת, משהו בה עורר בי עניין.
מודה שהתחלתי לעקוב בגלל הדברים שהיא כותבת והדעות שהיא מביעה.
מודה שהתחלתי להתעניין בה, האמת.
מודה שנהייתי פמיניסט.
לא אקטיביסט, לא קיצוני, לא דברים כאלה.
פשוט פמיניסט, אני מאמין בשוויון מלא לנשים (אולי חוץ מלפתוח את הצנצנת של החמוצים, נו באמת, תנו לנו קצת קרדיט).
מודה ששמחתי שיש יום האישה הבינ"ל.
מודה שאני שמח שנפגעות תקיפה מינית כבר לא מתביישות בעצמן, אלא שהן חזקות ושהן פותחות את הסיפור.

מודה שגם אני חלק מהסיפור.
לא, לא בצד של הנפגעות (או הנפגעים).
בעצם אני כן, אבל זה לא חשוב, התגברתי על זה, כשאני חושב על זה, זה כמעט ולא מפריע לי.

לא

אני בצד הפוגע.
אני בצד שהיום אני כל כך שונא ומתעב.
אני לא אספר יותר מדי, כדי לשמור על הפרטיות של הבנות שפגעתי בהן.
לא, אני לא אנס.
אבל היו מצבים שהייתי פשוט מישהו שלא נעים להיות איתו.
והשיא היה שפגעתי באחד האנשים שאני הכי אהבתי ואוהב בעולם.
ואני לא גאה בזה
להפך
אני מאד מתבייש בזה
בעצמי.

יש בנים שאומרים שהם לא יכולים לשלוט בעצמם.
הייתי כזה, נסחפתי עם הרגע.

עשיתי הרבה טעויות בחיים, על כמעט כולן אני לא מתחרט
וזו הטעות הגדולה ביותר, שאני כן מתחרט עליה.
כן, למדתי ממנה המון, על עצמי, על בנות, על החיים, בכללי.
אבל זה שיעור שהייתי לומד גם בלי לפגוע בה.

אני מצטער מאד, ___.
אני אוהב אותך, לא רציתי לפגוע בך.
הייתי ילד, זה היה מזמן. אני באמת לא יודע להגיד לך מה עבר לי בראש.
אני מניח שלא עבר
הייתי ילד
זה לא תירוץ, אני יודע.
אין תירוץ, אין סיבה.
אני פשוט מצטער.



אני שמח להגיד שהיום אני כבר לא כזה
אני הרבה יותר שולט בעצמי
ועם כמה שאני חרמן, או שהייתי חרמן, גם לפני הסקס, ידעתי לשמור על הגבולות.
אני בטוח לגמרי שלא היו בעיות עם האקסית
כשהיא אמרה לי "לא", זה היה לא.
כשהיא אמרה לי "די", הפסקתי, אולי המשכתי בקטנה כדי לעצבן אותה, אבל לא בקטע מוגזם.
כשאני עם מישהי והיא מזיזה לי את היד, אני לא מחזיר אותה ישר, אני בונה עוד קצת אווירה. אם היא לא רוצה, לא יהיה.

אני שמח שהשתנתי
אני שמח שנהייתי פמיניסט
אני שמח שאני בסדר עם עצמי.

יום האישה 2016.

תרגישו חופשי להביע דעה, באמת. תמיכה/נאצה/קללה/ברכה/חיזוק/חילוש - אני מקבל ביקורת.
נכתב על ידי , 9/3/2016 00:18  
הקטע משוייך לנושא החם: להיות אישה ב-2016
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -נ' ב-21/3/2016 19:19



5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)