לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

יום הזכרון


אני לא אוהב לבכות
אני לא אוהב את תחושת החנק שבגרון שלפני
אני לא אוהב את הניצוצות בעיניים שלי, שאני בכלל לא רואה, אבל יודע שהם שם.
אני לא אוהב את הדמעות החמות והמלוחות הזולגות על הלחיים וחודרות לתוך הפה
אני לא אוהב את הברז של האף שנפתח ואי אפשר לסגור אותו
אני לא אוהב את המבטים המודאגים בכאילו ושאלות ה"מה קרה?"
ואני לא אוהב את התחושה הפיזית של אחרי; מנוזל, עיניים אדומות.
ואף על פי שאני כן אוהב את תחושת הפורקן הזו, שעכשיו, אחרי שפרקתי הכל, אני יכול לחזור לשגרה,
אני לא אוהב לבכות.

ואני בדרך כלל גם מצליח להחזיק את עצמי
בחיים, כשאחרים או אחרות בוכים/ות
ביום השואה, כשסבא מספר את סיפור ההישרדות ההירואי והמדהים שלו
אפילו באנטומיה של גריי(הערה צינית הומוריסטית)

אבל ביום הזכרון קשה לי.
אני לא מכיר אישית את השכול, אין לי חברים שנפלו או בני משפחה שנפלו
רק משפחה/חברים/מכרים של משפחה/חברים/מכרים.
ועדיין, זה קשה לי.

שנה שעברה התעוררתי ב-3 או 4 בבוקר, שעון פלורידה, הפעלתי גלי צהל בטלפון
ועמדתי
2 דקות
וחזרתי לישון.

בצוק איתן היה לי כל כך קשה
ילדים בגילי נהרגים
ואני בצבא שלי, בעורף המדינה, מתחפשן ולא באמת עוזר למדינה
לפחות ככה הרגשתי
והחברה באותה תקופה
ילדה
לא מבינה את הכאב שלי
לא מאשים אותה
אף אחד לא מבין באמת.

אז אני אסביר
הכאב האמיתי שלי הוא שהם מגשימים את החלום האמיתי שלי.
בעל כורחם
ובניגוד לרצונם
הם מגשימים את החלום שלי ליפול חלל.
לא נראה לי שיש דרך אצילית יותר מלמות בשביל משהו שהוא גדול ממך.
והלוואי והייתי יכול לא לצאת מהשירות הצבאי שלי.

זה קשה
זה יום קשה.
לילה טוב.
נכתב על ידי , 30/4/2017 22:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)