לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2017

שאלה לבנים ולבנות


היי בלוג
קצת יותר מחודש מאז שעדכנתי אותך
סליחה
זה לא שלא היה מה לספר
זה פשוט ששכחתי ממך או לא מצאתי את הזמן או המילים.
אני אקצר בקצרה ואז אעבור לשאלה.

עשיתי סקס לאחרונה, מישהי מהוט או נוט, הסקס עדיין גרוע בשבילי, בסדר בשבילה, העיקר שהיא אוהבת את איך שאני מתייחס אליה (אני באמת נסיך)
אני עדיין לא מרגיש גירוי כשאני בפנים, אבל היום קניתי קונדומים חדשים, דקים יותר, נקווה לטוב...
אני עדיין עובד כמו חמור, בהצלחה לי.

שאלה
יש לי מישהי בעבודה שממש ממש ממש ממש מוצאת חן בעיני.
לא דיברנו הרבה, אבל מספיק כדי שזה לא יהיה מוזר מדי להציע לה לצאת
שזה מה שעשיתי אתמול
"היי X, אני יודע שזה קצת מוזר, כי לא ממש דיברנו וזה, אבל בא לך לצאת לבירה מתישהו?"
"אמממממממממממממממממממממממממממממממממממ (תספרו איזה 5-6 שניות של התלבטות, ואז היא אמרה) סבבה"
"אוקיי, אחלה"
"אבל תדע שאני יוצאת עם מישהו אז..."
"אוקיי, זה רציני?"
"לא יודעת"
"סבבה, אז אני אדבר איתך?"
"סבבה :)"
לוקח מספר, מדברים על זה שהשבוע בכל מקרה עמוס לשנינו ואומרים שנדבר.
הצחקתי אותה קצת כשלקחתי את המספר, רק מציין שאני מצחיק וכו' (ליידיז..)

והשאלה שלי
מה זה אומר?
למה היא אמרה את זה?
למה היא התלבטה כל כך הרבה זמן, ברמה שלי כבר לא היה נעים ממנה ורציתי להגיד את ה"לא" הזה בשבילה?
אם היא לא רואה אותי ככה, למה היא הסכימה ולא אמרה שיש לה חבר וזה לא מתאים וזהו?
אם היא כן, אז מה הקטע, מנסה להוריד לי? לשחק אותה קשה להשגה?

מה דעתכם?
אם אתם עונים, בבקשה תרשמו את המין המגדרי שלכם, אשמח לראות את ההשקפות השונות
תודה!


(נ.ב, מה שכן, גאה בעצמי על האומץ ועל זה שלא רעדתי והזעתי והתנשפתי כמו במקרים דומים שדיברתי עם מישהי)
נכתב על ידי , 4/6/2017 20:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חציל אפור ב-5/6/2017 00:35



5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)