לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2017

דברים שאני רוצה להגיד להן אבל לא יכול כי זה לא מתאים.


תדעי שממש חיבבתי אותך
וממש מצאת חן בעיני
ואהבתי את ההפתעה, שבכלל לא כיוונתי לזה ולא ציפיתי לזה.
ואת זה שזה קרה וזה היה נחמד.
קיוויתי שזה יילך לנו, שנצא לפחות לפגישה אחת ונראה אם זה מתאים.
תדעי שאני חושב שאת מיוחדת, מהממת ומקסימה
ואני ממש מבואס על זה
והלוואי והיית בעניין שלי.
אבל אני לא יכול לדבר עם מי שלא מעוניינת בי
נמאס לי מזה.

אבל אין מצב שאת לא מדברת איתי כי אני לא דיברתי איתך ואת חושבת שאני כועס או משהו, נכון?
לא, זה לא זה.
בטח כבר מחקת אותי מהטלפון...


אני לא כועס או משהו
אם חשבת לרגע.
פשוט מצאת חן בעיני, ואמרתי לעצמי שדי להשתפן ונעשה את זה
אני מבין אותך לגמרי
זה בסדר, באמת.


אני חושב שיש בי משהו לא dateable
אנשים מתים עלי
בנות אוהבות אותי
אבל ברגע שאני אקח את זה צעד קדימה
פתאום זה לא מתאים
פתאום לא נראה להן

אז למה שאחשוב שמישהי תרצה לצאת איתי...






אז מסתבר שאנשים התחילו לכתוב עלי ספרים בלי שידעתי...

אני רוצה כבר את הלדרמן שלי
לאו דווקא בשביל לחתוך
פשוט עושה לי טוב שיש לי סכין ביד...
נכתב על ידי , 29/6/2017 00:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -נ' ב-29/6/2017 06:22



5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)