לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

8/2017

הרבה זמן שלא עדכנתי, ורציתי


אבל לא מצאתי מה לכתוב וכשכן, אז לא מצאתי זמן וכשכן, לא מצאתי כוח.
אז הנה
ראיתי פוסט מפגר מזמן, באמא שלי אחד המפגרים.


וחשבתי
ואי פוסטמה מפגרת תפסיקי ללכת על בחורים שרואים עליהם שבאים רק לזיין ותתחילי להסתכל על החנונים שרוצים קשר אמיתי ומחייב,
אבל את לא תעשי את זה,
למה? כי את פרחה מטומטמת שמחפשת קשר רציני אבל מתפשרת על בחורים שכל מה שיש להם להציע זה זיון שישפיל אותך.
ולמה, למה באמת שאביא זוועתוט שיהרוס לי את החיים וישתה לי את הכסף שאני קורע את התחת שלי בשבילו? מספיק יש לי אותך!
ותעשי לי טובה, מי שמוריד את הטבעת כדי לזיין הוא עוד אחד מהבחורים האלה שאת כל כך רוצה אבל יודעת שהם רעים לך.
כשיש כל כך הרבה היצע של בחורים איכותיים שפשוט לא נמצאים באותו מקום שאת נמצאת.
תתאפסי על החיים שלך יא גולדיגרית.
למה באמת שמישהו יתחייב לבחורה שכרטיס אשראי מרטיב לה את התחתונים? למה שאעשה כזה דבר? מפגרת.


זהו פרקתי עצבים.
נכתב על ידי , 15/8/2017 21:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/8/2017 20:38



5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)