לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2017

אין צדק בעולם


כי אם היה צדק בעולם
את לא היית שוכבת איתו
אלא איתי
כי הוא לא רוצה לתת לך את מה שאני כל כך רוצה לתת לך:
קשר רציני.
ואת שוכבת איתו כי זה הכי קרוב שיש לך למגע של גבר.


עד שהכרת אותי.

נכתב על ידי , 25/1/2017 23:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פופולריות


הבלוג שלי היה הרבה יותר פופולרי
כשהייתי בתול.
האם הייתי רוצה להחזיר את הגלגל לאחור?
אולי, אבל לא מהסיבה הזו.
נכתב על ידי , 25/1/2017 07:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקודת אל חזור


הגענו לנקודת חזור
שמפה זה או לנתק
או לחבק
(רציתי לחרוז).

זה או שאנחנו מנסים להיות יחד
או שננתק קשר ולא נדבר יותר.

אני מודה, בהתחלה הכחשתי.
עכשיו אני מבין שזה נכון.
אם תמשיכי לשכב איתו
זה יהרוג אותי
יאכל אותי מבפנים...
מצד שני, מי אני שאגיד לך לא לעשות את זה?
אני לא חבר שלך.

וזה לא שאני מסוגל להיות עם אחרות
זה עושה לי בחילה...

אז הגענו לנקודת אל חזור יקירתי
ואני לא רוצה לנתק קשר
אני באמת מתחיל להתאהב בך
ואני יודע שזה הדדי
אז די עם התירוצים...
תני לי לעשות אותך מאושרת.
נכתב על ידי , 24/1/2017 22:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -נ' ב-26/1/2017 22:29
 




אני מנגן לך
ויש לי גם אומץ לשיר
ואני מסיים
ואת מחבקת אותי
הגיטרה בין שנינו
ואת אומרת לי שאת חושבת שאני מוכשר
וממש טוב
(זה לא שאני חושב ככה על עצמי, היא פשוט לא שומעת את כל הפאקים שעשיתי...).
ואני מחייך את החיוך הדבילי הזה
שאת גורמת לי לחייך
ואומר לך תודה
ומנשק אותך.

אבל את בכלל לא בטוחה שזה מה שאת רוצה
או שזה מה שאת צריכה עכשיו
ואני רק רוצה להיות האושר שלך
נקודת האור בחרא שעובר עלייך עכשיו.
זה שאת חוזרת אליו בסוף יום
מחכה כבר לדבר איתו, לספר לו
מחכה שהוא יחבק אותך, יצחיק אותך
יגיד משהו שישכיח ממך הכל
ואז פשוט תירדמו יחד.

אבל את בכלל לא בטוחה שזה מה שאת רוצה
שיקרה.


ואני הבטחתי לעצמי שלא אחתוך שוב
והבטחתי לעצמי שלא אפול שוב כל כך מהר בשביל מישהי.
הבטחת שווא.
לאלחתוךלאלחתוךלאלחתוך.
כדי שלא אשקר לעצמי בעוד משהו..
נכתב על ידי , 18/1/2017 16:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא יודע לכתוב שירים
בעצם, יודע היא מילה ממש לא מתאימה.
אין כזה דבר לא לדעת באומנות ההבעה העצמית.

אבל מעולם קרה רק מקרה אחד
שלא שנאתי את מה שכתבתי
שאני די אוהב אותו
שאני באמת רוצה להלחין אותו

אבל גם כשאני כן אוהב אותו וכן רוצה להלחין אותו
אני לא מצליח לשמוע אותו
ואפשר לשבת מול הנייר
עם הגיטרה
שעות
בשקט
ולא ייצא כלום

ואפשר לשבת מול הנייר
עם העט
ימים
בשקט
ולא ייצא כלום.

אני לא מצליח לכתוב
ואני חייב להפסיק לצנזר את עצמי
כמו שיהלי סובול לימד אותי פעם, מזמן.
נכתב על ידי , 11/1/2017 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)