לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחד שכנראה ימות לבד


פנטזיות, תשוקות ושאר ירקות.

כינוי: 

בן: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017

לפעמים צריך לדעת לשחרר


לפעמים צריך לעשות את המעשה הנכון
ולא את מה שרוצים
ולתת לה ללכת...
נכתב על ידי , 31/3/2017 11:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פורים מדכא אותי


למה?
סיבות מטופשות וחסרות ביטחון.
אני לא מתחפש
לא יודע למה
תמיד זורם עם מה שיש
אבל עלי זה לא יפה
כי כזה אני
לא יפה..

ופורים מדכא אותי כי כולם הולכים למסיבות ומשתרללים
ואני שלא אוהב מסיבות נשאר בבית או בעבודה
ולא מקבל
ולא משתרלל
וכולן בתחפושות שחוטיני מכסה יותר מזה
ובא לי לזיין את כולן
אבל אפילו להגיד "היי" אין לי אומץ...

אז פורים מדכא אותי
כי זה מזכיר לי כמה אני חלש חברתית
וכמה אני לא עושה כלום כדי לשנות את זה...
נכתב על ידי , 7/3/2017 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלוואי והייתי זונה


הלוואי והיה לי האומץ
לבוא לבחורה
ולהתחיל לדבר איתה
ולזרום עם השיחה

והלוואי וידעתי על מה
ולא הייתי עסוק בכמה שאני נראה רע
והייתי מפנים שזה לא חשוב בכלל

הלוואי והיה לי האומץ
להציע לה לבוא אלי
או אליה
ולעשות מה שעושים

והלוואי והייתי יכול
לא להתאהב עוד יותר
בה
או בכל אחת אחרת
או במי שאני מאוהב בה עכשיו
אחרי שאני דוחף את הזין

והלוואי והיה לי האומץ
לא להתחשב באף אחד
רק בעצמי
ולספק את עצמי כבר
מעבר ליד ימין
או שמאל
לגיוון...
נכתב על ידי , 3/3/2017 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-נ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -נ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)