לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צמתים רבים יש בחיים אז אני צריכה את עזרתכם ופה בשביל לעזור לכם



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     




הוסף מסר

2/2016

אני....


טוב אז ככה את השם שלי אני מעדיפה לא להגיד 
אני בת 14 אבל בכיתה ט (נולדתי בדצמבר בואו לא ניכנס לזה עכשיו) 
אני מהאלה שעד שהם מבינות עם מי טוב להם הם מצליחות להפחיד כאילו להרחיק את הבנים שרוצים אותן באמת מהם בקטע הזה 
אבל אני גם מהבנות האלה שלבנים קשה לשכוח 
אני לא נותנת שלא תבינו לא בקטע כזה
אני שמורה מאוד התנשקתי רק פעם אחת עד היום וגם זה היה עם מישהו שהיה חבר שלי 
לא נוגעים בי יענו בתחת וכאלה הכבוד שלי הכי חשוב לי 
אבל הבעיה הכי גדולה שלי היא...
שיש לי אגו בטונות שאני יכולה לתרום לאנשים ועוד לא יחסר לי ממנו
מוזיקה היא הדבר שהכי מרגיעה אותי מזרחית פופ ולפעמים פופ באנגלית 
מהמזרחית בטח אתם חושבים שאני ערסית אז לא אומנם אני מרוקאית וטריפולטאית (לוב) וספרדייה אבל האחרונה שאפשר להגיד עליה 
ערסית כאילו אני מרוקאית וטריפולטאית בכל מקום בעצבים בגוף אבל לא ערסית אז די להכללות האלה וספרדייה האמת היופי זה משם (בלי לעוף ככה זה)

החיים שלי הם בקיצור טלנובלה אחת גדולה חיים אישיים יומיומיים שפאקינג אפשר לכתוב עליהם סדרה עם אלף עונות ולא יגמרו הסיפורים עם אחוזי רייטינג גבוהים בדוק 
אבל ככה זה אצלנו במשפחה בכללי 
טוב נו משפחה של 300 איש בכל צד חחח


מקווה שהצלחתי לעניין אותכם טיפה אם כן תגידו יש לי איזה סיפור עכשווי שאני צריכה בו עזרה בעצם 3/4 מקווה מאוד שלא שעיממתי אותכם אוהבתתת
נכתב על ידי אנונימית16 , 11/2/2016 21:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אנונימית16

מין: נקבה




32
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימית16 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימית16 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)