לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סטודנטית בהפסקה מחפשת...


עושר, הנאה,יושר,יוקרה ואושר- כל מי שמצא נא לפנות אלי.

כינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

דרך האמצע


להכניס ולהוציא.

בשתי מילים אני מסכמת את שאיפת החיים המודרניים, הפרימטיביים והעתידיים של כל המין האנושי.

להכניס כסף, להוציא כסף.

להכניס זין (חשוב גם להוציא)

להכניס אוכל, להוציא שאריות

להכניס חמצן ולהוציא פחמן

להכניס אדם אחר לבית, להוציא כמה ארגזים

תמיד משהו כזה או אחר.

 

להכניס סיסמא להוציא מילים

 

אני שואלת את עצמי אם זה חייב להיות "על חשבון"

להכניס ולהוציא

חוקי פיזיקה בסיסיים אומרים שאפשר להכניס רק כמה שיש מקום

וכמה מקום יש?

 

אני מקשקשת בשעת לילה מאוחרת, לבד בעבודה, במקום לבהות בחלל ולחכות שמשהו יקרה

שהטלפון יצלצל

שהמשמרת תגמר

מכניסה עשן ומוציאה....עשן (כמה מפתיע)

 

דרך האמצע אומרת בדיוק את מה שהיא אומרת.

 

אני מתגעגעת בשעות הקטנות של הלילה לתחושת הבהייה

החלק האקסהביציוניסטי שלי מתעורר בשעות האלה

ורוצה עוד

הערצה שטופת זימה

 

רק בשעות הקטנות

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/12/2010 04:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSheket אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sheket ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)