לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תראו אותי

מוזות מהחיים שצצות משום מקום, אזור פריקה נוח אם תרצו לקרוא לו כך, ותמיד כיף לשמוע ביקורת בונה :)

כינוי:  justsome1

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה נותר לי מלבד הגעגוע


מה נותר לי מלבד הגעגוע
הכאב המר שתוקף אותי 
שנייה לפני התהליך של הכניסה לחלום
אבל מה שווה החלום? רק תזכורת למה שהייתה יכולה להיות המציאות הנפלאה
הבועה.
כל תהייה ביתרון ובחיסרון נופלים אל התהום
כל מחשבה על מה יכולתי עוד לאמור
אני מתרוממת והולכת שוב ושוב 
מחפשת חשיבות ומטרה ללא כל סיבה
האם זה עוד געגוע למה שהיה
אולי זאת עוד השוואה 
רוצה לצרוח אל היקום שייתן לי את הכוח לקום
לעמוד כמו כולם איתנה אל הקשיים ולסתור להם בפנים 
אך הגורל חזק ומר וליבי שבור מכבר 
אין זו עוד ספינה אשר נתקעה וממשיכה
הספינה שלי טבעה אל המצולות
המציל לא בא 
והזכרונות שנותרו בתוכה מה יפים הם
מה נותר לי מלבד הגעגוע 
והמוח ממשיך להתניע לא נכבה 
רק רגע קט לפני שאכנס לשינה
אני אומרת לעצמי והדמעה מגיעה
עוד שעה אבדה למענו.
נכתב על ידי justsome1 , 5/3/2016 07:48   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת תקווה


קצת תקווה 

 

מבקשת שתגיע אליי הנחמה 
רק לדעת שקיים בינינו עתיד טוב יותר
לא ורוד לא שחור רק יותר בהיר
מסתכלת לתוכו אל הבפנים
מבעד לזגוגיות והתריסים 
רואה את הציפיות עולות כסולם 
ומה נוכח מה לשמר 
כיצד אפשר אותו לשפר
אך הבחור עצמו מושלם 
האם זו אני שצריכה משקפיים יותר מכולם
הרי אדישות היא לא מילה גסה
ולמה אין לי עוד בושה 
להתלונן כיצד מראה את רגשותיו האדם
השאלות מתרוצצות בראש 
החזרה עליהם כבר נמאסה
ובעודני חוזרת לחשוש
מה אם בי הוא לא באמת מתעניין
מה אם זה רק עוד משחק לא הוגן 
מאיפה כל הפחד הזה מגיע 
ומה אעשה בכדי שעליו הרגש שלי ישפיע 
הנה עוד וי אחד כחול ללא תשובה
 שלי עושה מצב רוח שחור
האם אפשר להאשים אותו כבחור רע
או שמא אותי כבת זונה 
כמה אפשר לבקש מבחור שעד עכשיו לא ידע
אך אולי גם בעתיד לא ילמד
לתת מילה טובה או שתיים 
למצוא את האיזון בין האף פעם לתמיד 
לראות את ההזדקקות גם מבעד לזכוכית 
והנה עובר לו לילה כואב
בלי כוונה נכנס לי אל הלב 
איך הוא לא מבין משמעויות של כל מילה 
יושבת ותוהה אך מבינה 
אני מגזימה 
אז אכסה את הפגיעה בקרירות 
ואגיב ישר באדישות 
הכל יחזור להתחלה ... 
ויקרה שוב אני מניחה.

 

נכתב על ידי justsome1 , 4/3/2016 09:53   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjustsome1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על justsome1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)