לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beyond the human sense


טעימה קטנה מאחת שהייתה פה ושם, ושם ופה. בתאבון


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

אירוטיקה ושאר ירקות


18+


 




 


 


"תעשה לעצמך טובה, רק אל תתאהב בי."


לחשתי לך אל תוך האוזן בזמן שהתיישבתי על מכנסייך הלחוצים לכדי אפס מקום. צליל הפקיעה של הכפתור הנפתח התחמק אל אוזני כמעט בדממה, והנשיפות שלך צימררו את גווי. המילים שלי התרסקו אל אוזנייך באפילה וידייך החזקות הצמידו אותי אל זקפתך האדירה. ניסית למלמל הברות לא ברורות אך התשוקה הפכה אותן לגמגום מהול בגניחותייך. הסתכלתי עמוק אל עינייך החומות, כמעט שחורות, טובעת אל האינסוף בהן בזמן שידיי פורמות את שארית הכפתורים המאיימים להקרע תחתיי. הידיים, שאחזו עד כה את מותניי בחוזקה, הפשילו ממני כעת את החולצה המרופטת שענדתי לגופי, בעודן חולפות על פני צלעותי המקושטות, אצבעותייך בוחנות כל צלע וצלע, מעבירות בי זרמים חמימים הנשלחים הישר אל בין רגליי ומשם אל אברך הנוקשה. החולצה נזרקה אל הרצפה הבלתי נראית, בתוך החושך הזה שנינו גופים נעלמים חסרי צורה, מתגפפים לכדי יצור אחד שלם. אתה מרים את ישבנך מהכיסא המרווח כדי להפשיל את מכנסייך, כלי מפואר, זקוף וחדור מטרה נגלה לעיניי הסומות כמעט. אני נתמכת בכתפייך החסונות ביד אחת, ובשניה מכוונת את כלי המלחמה אלי ומתיישבת עלייך לאט לאט, מכילה את כולך אל תוכי. אני מרגישה את הרטיבות שלי עוטפת אותך, מרגישה כיצד אני מתרחבת עוד ועוד כדי להכניס את כולך אלי, בזמן שאתה נאנק אל תוך שיערי. אני נעצרת לנשום כשכולך בתוכי, נאבקת בגודל שלך שממלא אותי עד שכמעט איני יכולה לזוז. אתה אוחז בעורפי ביד אחת, ובשניה עוטף את מותני, מחזיק אותי שלא אפול ומחבק אותי חזק אלייך בזמן שאני מתרסקת על גופך החטוב, עולה ויורדת אט אט על הזין שלך. אתה מתרווח בכיסא ופושק את רגלייך, מעמיק את החדירה אלי, ואני צועקת מכאב ומעונג גם יחד. ידייך מרפות ממני לפתע ואוחזות בפלחי ישבני העסיסיים, מרימות אותי אל על ואני המופתעת נאחזת בצווארך כדי שלא ליפול, בעודך שולח אותי על הקיר  הקפוא, גבי החם צמוד אליו ואני זועקת מהבהלה והקור. אתה ממשיך להחזיק אותי, רגליי כרוכות סביב גבך, נאחזת בך בכל כוחי ואתה מניף אותי מעלה ומטה, נכנס ויוצא ממני במהירות כשאני מתכווצת עלייך, כמעט וגומרת, אתה מנחית אותי על הזין שלך, עוטף אותי בידייך וממשיך את הטיול הלילי שלנו אל המיטה. אתה יודע כמה אני קרובה לגמור כשאתה גוהר מעלי בקצב מתון, נצמד אלי ומדביק אותי אל הסדינים הקרירים, רגליי מלופפות סביבך וציפורניי חורצות שבילים בגבך הלוהט. אני מתקרבת לגמור, הגניחות הופכות לדממה כשאני מפסיקה לנשום וחשמל עובר לי בוורידים, אתה תופס בשתי ידיי ומצמיד אותן אל מעל ראשי בידך, וביד השניה חופן את שערי ומכריח אותי להביט בך בזמן שאני גומרת, אתה ממשיך להכנס ולצאת בקצב אחיד, מתון, נדחף בכוח אל תוכי ונחבט אלי כשאני גומרת בצעקה צרודה תחתייך.


 


אתה לא נותן לי לנוח, מחזיק אותי צמוד אלייך ואז הופך אותי לישיבה על הזין שלך כשאתה נח על גבך מבלי לצאת ממני. אני עדיין מרוסקת מהגמירה שהגיעה שניות לפני כן, אז אתה מחזיק אותי באוויר מעלייך ומפמפם תחתיי. אני גונחת בלי כוחות, שקועה בטראנס המהפנט שהזין שלך גורם לי, כשאני מרגישה שוב מועפת באוויר, נוחתת על פנייך ואתה שותה אותי בתאווה. אני מתקפלת, רגליי נצמדות אל צידי ראשך, מדביקות אותך אלי כשאני גומרת שוב בשניות ומפתיעה את שנינו. גופי מתכווץ על שפתייך ולשונך חוקרת כל פינה שבי.


אתה דורש שאשאר במקומי, ואני לא מסוגלת לזוז, נשענת על הקיר ומצננת את גופי הבוער, כשאתה מזנק ונעמד מאחוריי על ברכייך.


כיפת הזין שלך מגששת אחר הפתח המיוחל, ואני מבליטה את ישבני להקל על החיפוש ומיד אתה שוב בתוכי עמוק וענק. אני גונחת חלושות ואתה תופס במותניי בשתי ידייך ומזיין אותי בכוח ובמהירות. המיטה חורקת תחתינו אך דבר לא יפסיק אותנו, כשאתה מחזיק בשתי ידיי מאחורי גבי מה שמבליט אף יותר את ישבני אלייך, מעמיק את החדירה ואני מרגישה אותך כל כך עמוק בתוכי כשאתה מגביר את המהירות ואני מרגישה שעוד רגע ונתפוצץ. הזין שלך מתקשה בתוכי ואני רוטטת ומתכווצת עלייך מבלי שליטה, כשמטח ראשון נורה עמוק בתוכי ואני מרגישה את הזרם החם כששנינו גונחים בשקט אני סוחטת את הזין שלך ואתה יורה עוד מטח ועוד אחד אל תוכי. אני קוראת אלייך בלי קול ואתה מחבק אותי מאחורה, נשען עלי באפיסת כוחות. אנחנו נשארים כך מספר שניות כדי להרגע, ואתה יוצא בזהירות ממני. 


 


שנינו מתרסקים על המיטה הסתורה, שרועים על גבינו בעודי שולפת שתי סיגריות מהחפיסה המונחת בצמוד למיטה ומדליקה אותן לשנינו, מושיטה לך אחת ומתהפכת על בטני כדי שאוכל להציץ בך מוצץ את השאכטה הראשונה, לאט לאט, והעשן חומק לו חזרה לאחר מספר שניות מבין שפתייך התפוחות. 


"אני אוהב אותך ילדה", אתה מלטף את פניי ואומר ברצינות


"אבל אזהרתי..." אני מתחילה להשיב, אך אתה משתיק אותי


"הייתי שלך עוד לפני שהוצאת מילה.", אתה מסתכל בי, לא מחייך, לא צוחק, אף לא משועשע קלות, ואני הנבוכה, הדפוקה, מנסה להתרכז בסיגריה שלי, מגניבה אלייך מבט ולא מצליחה להמנע.. מנסה להתאפק אך המילים כבר שם


"אני אוהבת אותך"


 




 


 


פרי דמיוני


מתוק-חמצמץ.


שבתי לבקר ידידיי.


 


בתיאבון, 


אחת שהייתה.

נכתב על ידי אחת שהייתה , 18/9/2016 01:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אחת שהייתה

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת שהייתה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת שהייתה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)