לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צלילי חיבורים


שמי קארין ואני בת 24. מוזיקאית, שרה מלחינה וכותבת. כרגע מתהווה התחלה מופלאה של יצירה והיא- עבודה על אלבומי הראשון. המוזיקה שלי היא מוזיקת נשמה. אוניברסלית. מתאימה לכל מי שמתחבר למסרים ולצלילי הנשמה שלי. שירי פולק מודרני. צפו להפתעות בבלוג שכולו צלילים

Avatarכינוי: 

בת: 32

Google:  קארין

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

אדרבה


"אדרבה


 


תן בליבנו


 


שנראה כל אחד מעלת חברינו




ולא חסרונם..."


 


 


 





שבת כזו


של מנוחה


וסטלנות אמיתית


כמו שאני אוהבת :)


 


פנינים של הילדה המקסימה שלי- (בת שלוש וחצי)


"אמא, את אמא נהדרת


טובה מאוד"


אני: "תודה נסיכה שלי"


ראשיתי עונה: "את מלאך"


 


אני-


 


נמסה לאט


ואין יותר אני.


ילדה מרגשת מלאת אהבה שלי.








נכתב על ידי , 16/4/2016 22:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום בסינמטק בתל אביב .


http://saloona.co.il/blog/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9C%D7%90-%D7%93%D7%AA%D7%99%D7%94-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%9E%D7%AA%D7%A4%D7%9C%D7%9C%D7%AA-%D7%9C%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%94%D7%99%D7%9D/?ref=blog_main

 

 

 

 

 



 

בת דודה מהממת שלי, יצרה סרט דקומנטרי מעניין ומרגש במיוחד. 

פמיניסטית, חיה עם בת הזוג שלה, מגיעה ממשפחה חרדית של 15 נפשות- החליטה ליצור סרט על היחסים המורכבים שנוצרו בעקבות ההבדלים ועם זאת לחשוף את ההכלה המדהימה והדיאלוג האמיץ והאמיתי שנוצר בעקבות חשיפה זו.

יש פה קישור לכתבה עליה. קוראים לה ליאת.. היום ההקרנה ב19:30 בסינמטק בתל אביב. הכניסה חופשית. כתוב למטה שזה ב17:00 כי יש מקבץ סרטים שמוקרנים החל משעה זו.

ליאת היא בעיניי

אחת הבחורות המיוחדות שקיימות פה על הכדור.

ולמה אני מביאה קישור לכאן-

כי פשוט חושבת שיש פה הרבה אמת בסרט שלה

הרבה לימוד

על קבלת האחר באהבה בלי טיוחים וטיטוא מתחת לשטיח של הקשיים והדילמות.

 

הסרט “שומרת נגיעה” (45 דקות) יוקרן במסגרת פסטיבל הסרטים של בוגרי בית הספר לתקשורת וקולנוע של מכללת סמינר הקיבוצים, אשר יתקיים ביום חמישי ה-14/4 החל מהשעה 17:00 בסינמטק תל אביב. פרוייקט דוקומנטרי המספר על קשר מיוחד בין אחות בכורה, חילונית, פמיניסטית ומזרחית החיה עם בת-זוגה לבין משפחתה החרדית מבית שמש: שנים-עשר אחיה ואחיותיה, אמה ואביה יוצאי הדופן. הסרט הופק במסגרת החוג לתקשורת וקולנוע של מכללת סמינר הקיבוצים ובסיוע קרן רבינוביץ'- פרוייקט קולנוע וערוץ 8.

 

ככה הסרט שלה מתואר- בסרט מוצגים היחסים המורכבים והמרתקים שלה עם בני משפחתה השונים. מצד אחד משמשת הגיבורה דמות מרכזית ומשענת לאחיה ואחיותיה ומצד שני מלווה אותה תחושה של אחרות וחוסר שייכות. למרות הרגשות האוהבים-הטעונים ולעיתים הסותרים, דבר אחד בולט מאוד: כאשר היא מגיעה לבקר בבית הוריה, שגרת החיים החרדית הרגילה נקטעת והבית כמו מתכוונן מחדש להכיל את נוכחותה האחרת והשונה.

 

בחרתי לחשוף את המציאות המשפחתית שלי לא רק כסוג של סגירת מעגל עבורי, אלא גם עבור אלו שמרגישות ומרגישים אחרוּת במשפחות שלהם. מההיבט האתי שאני לא מתביישת לדון בו, אלא להיפך, ברור לי שגזרתי על המשפחה שלי חשיפה שאני משוכנעת שהם היו שמחים לוותר עליה, אבל מבחינתי היצירה הזו היא נקודת המבט שלי על החיים, הזדמנות חד-פעמית לדיאלוג מורכב ורגיש איתה, ממקום אמיץ וביקורתי. אחרי הכל, כמה משפחות מזרחיות, חרדיות ומרובות ילדים היו יכולות להכיל באופן מופלא שכזה סגנון חיים פמיניסטי, חילוני, פולמוסי ונטול פילטרים ולשתף פעולה (בדרך שלהן) לחשיפה שכזו?!

נכתב על ידי , 14/4/2016 14:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק אהבה פשוטה


אני רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שחוויתי. להעלות נקודה של אהבה למחשבה.


 




מישהי שונאת לי. ולא כי הרעתי לה.



מישהי שונאת לי- כי לא הכי טוב "באתי לה"



לא פשעתי או פגעתי. רק מטפחת על ראשי לשים בחרתי.



מישהי שונאת לי ואותה מעולם לא פגשתי.



מישהי בעילום שם



רק משנאה לעולם ממנו היא חושבת שהגעתי.



ומי בכלל יודע סתרי ליבם של אנשים



ומי יכול לשער מהי אמונתם וכיצד הם מרגישים.



אין לאיש נגיעה בעולמו הפנימי של אדם אחר



אלא אם כן להכירו ביודעין הוא בוחר.



אם כך מדוע ולמה צריך להשמיץ ולחשוד


במי שאולי יכול היה להיות לך לידיד בהערכה ובכבוד


כי במקום מופלא כבעולמנו המורכב



ניתרם כולנו אם באהבה פשוטה זה את זה נאהב.


 




ראשית ויאיר שלי המקסימים 


שמהם אני לומדת מה זו אהבה


והנה שיר יפה של ברק המקסים שעודד אותי משום מה

https://www.youtube.com/watch?v=__F-9GnI2tE&spfreload=10

נכתב על ידי , 11/4/2016 23:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

566
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , שירה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצלילי חיבורים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צלילי חיבורים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)