לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צלילי חיבורים


שמי קארין ואני בת 24. מוזיקאית, שרה מלחינה וכותבת. כרגע מתהווה התחלה מופלאה של יצירה והיא- עבודה על אלבומי הראשון. המוזיקה שלי היא מוזיקת נשמה. אוניברסלית. מתאימה לכל מי שמתחבר למסרים ולצלילי הנשמה שלי. שירי פולק מודרני. צפו להפתעות בבלוג שכולו צלילים

Avatarכינוי: 

בת: 32

Google:  קארין

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

דמעות של סוכר


חיבוק של הסוררת

 

דמעות כמו המים

נוצרות במאגרי האינסוף

לכל דמעה אב ואם

כים הנושק אל החוף

 

הן שרות אהבה ליקום הדומם

מכילות בתוכן את מימדי הזמן המשתנים

מנחמות בזרימתן

ומרפאות.

 

דמעה שקטה משמיעה רעש גדול

כאשר היא נוחתת באגם צלול

היא תמורה לרגש האנושי המחיה אותה

ביטוי אילם לכל הדיבורים העמוקים שבנפש האדם

 

לעתים, עיניים המתבוננות ביתר רגישות-

עשויות לפגוש בדמעותיי חסרות הגוף

דמעות חדשות, ללא אב ואם

אשר נוצרו יש מאין-

ברגע בו הגיע גל גדול מן הים שממול,

גל שהביא מן המלח המוזהב

להמתיק בהן רגשות שלא ידעו דמעה.

 

כי גם במתוק הן בוכות לפעמים..

 

 






 

נכתב על ידי , 9/4/2016 21:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכולם וברוכים הבאים לפינת החמד שיצרתי לעצמי כאן


רציתי לפתוח בשיר


אבל לאחר כמה נסיונות כושלים להעלות לכאן קובץ


החלטתי פשוט לשאול אתכם-


איך ניתן להעלות לכאן קובץ שמע?


שיר אחד שווה מאלף מילים:)


 


יש מצב שהצלחתי?


 


 


 


 


מקווה שתהנו




 


פה בשבילכם


 


קארין.


סתם איזו תהייה שעלתה בראשי אחרי שסקרתי קצת מהבלוגים על גבי האתר המגניב הזה,

יש מצב ש95% מהבלוגים הם כל כך עצובים?

אני חושבת שאם כל אחד מאיתנו היה קצת פחות מרוכז בעצמו 

ונותן איזו מילה טובה לבלוגר אחר

הצבעים בישראבלוג היו קצת פחות קודרים.

מגיל 14 אני בלוגרית בהפסקות. היו לי איזה ארבעה בלוגים..כאן גם הכרתי את בעלי וממנו שני ילדים מתוקים.. ותמיד זכורים לי הרבה צבעים..

ממש ירידת הדורות. דמעות- יש כאן יותר מדי אנשים שרוצים למות.

ויותר מדי פוטנציאל שחבל לבזבז.

אשמח להכיר אתכם.


נכתב על ידי , 5/4/2016 13:01  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

566
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , שירה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצלילי חיבורים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צלילי חיבורים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)