לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אניאניאניאניאניאני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

להילחם


למה יש אנשים שאין להם כלום ויש אנשים שיש להם כל כך הרבה? למה אנשים מתים בגיל 20 ויש אנשים שחיים עד גיל 120? למה אנשים בוחרים לפגוע באנשים אחרים? אנשים כל כך עסוקים בעצמם שהם לפעמים יחליטו לפגוע או לא לתת עזרה לאדם אחר בגלל הדברים האלו.

אני מביטה בסביבה אני חיה – בדירות – ברכוש שיש לי- אני מרגישה כפוית טובה אבל ממשיכה לעשות את זה. אני שואלת את עצמי מתי אצא מהראש שלי ואתחיל לחולל שינוי שאני רוצה לראות – מתי אחליט לעזור – מתי אחליט לבחור בטוב במקום רק להביט מהצד-

אני רוצה כל כך הרבה חוסר צדק עם העיניים האלו שלי – אני לא רוצה לקבל את זה שבעולם שלנו זה פשוט ככה. אני רוצה לזעוק ולהגיד בשביל זה אנחנו לא פה – אנחנו לא פה בשביל לסבול – את כולנו הכניסו לכאוס של העולם הזה – אף אחד לא בחר להתקיים, זה משהו שהיה חסר שליטה לחלוטין – הנה אנחנו פה היום – כולנו בכאוס הזה שנקרא חיים – אין לי הרבה – אבל יש לי יותר מהמון אנשים – זה אומר משהו.

אני לא רוצה להיות בן אדם אנוכי – אני לא רוצה לחיות את החיים הקטנים שלי ולמות – אני רוצה לעשות טוב- אני רוצה לא לפחד לעשות טוב – אני רוצה לעזור לאנשים שאף אחד לא עוזר להם. אני רוצה להיות עם הזקנים הבודדים ולארח להם חברה – אני רוצה להיות עם אנשים קשיי יום ולתת להם משהו שימתיק להם את היום. אני רוצה למצוא סיבה להחזיק את עצמי בחיים האלו.

אין לי סיבה כרגע. אני לא רוצה שהסיבה הזאת תהיה אגואיסטית. אני רוצה לפתוח את הלב שלי ולא לסגור אותו. כשאנשים עושים טוב אחד לשני – אהבה זה הכוח לשינוי. אני עושה טוב לאדם, הוא יעשה טוב לאדם אחר.

אין לי אמונה כרגע באנשים כי פגעו בי והכאיבו לי אבל אני יודעת שאני לא צריכה להיאחז בזה – אני צריכה להילחם בזה- אני צריכה להאמין – אני צריכה להאמין שיש טוב בעולם הזה- אני רוצה להושיט יד ולא לקחת אותה אל תוך הכיס. תהיה השינוי שאתה רוצה להיות בעולם . אולי אותי לא אהבו כמו שרציתי כשהייתי קטנה אבל במקום לקחת את זה ולתת לזה למעוך אותי אני צריכה לקחת את זה ולתת לזה למנף אותי.

לפעמים יש שאלות בחיים שאין להם תשובות – לפעמים רשעים וטוב להם וטובים ורע להם – לפעמים זה פשוט מה שקורה. אני לא מאמינה באלוהים – אני מאמינה בבני אדם. אני מאמינה שאם אני אחייך ואגיד שלום בבוקר – אתה תגיד לי מתישהו שלום בחזרה- בואו נכיר אחד בשני בעולם הזה במקום להתעלם. איזה כיף זה להיות ביחד במקום להיות לבד. איזה כיף זה חיבוק במקום כתף קרה.

הלב שלי כל כך סגור וזה הולך להיות תהליך אבל אני לא אוותר – אני חושבת שזה חשוב.

חשוב להילחם על זה.

 

נכתב על ידי namastaD , 22/1/2017 01:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים כמו שהם


לפעמים זה מרגיש כאילו אני מתעוררת מחדש ומבינה מה זה החיים האלו בכלל. פתאום אני מצליחה לצאת מטייס אוטומטי ולראות את החיים כמו שהם. למשל תחשבו על השואה, תחשבו ש6 מיליון אנשים נרצחו מכיוון שהם "יהודים" מה זה בכלל יהודים? מה זה בכלל דת? האם לא סבלנו מספיק כבני אדם? למה צריך להוסיף את הבדלנות הזאת? כולנו הגענו לעולם בעזרת אימהות, כולנו ינקנו את חלב אימנו, כולנו רוצים אהבה וחום, כולנו הולכים על שתי רגלינו. תחשבו על זה שיש אנשים שיכולים לקנות אנשים מסוימים מרוב כסף שיש להם, תחשבו שיש אנשים שיכולים להרוויח בדקה סכום שאנשים לא ירוויחו חיים שלמים, תחשבו על נשים, על כך שכול אחת מ3 נשים תמות מאלימות פיזית, תחשבו על גברים שנולדים בעולם בזכות אימהות, בזכות האימהות שלהן ואז הם מרשים לעצמם לאנוס או להכות נשים אחרות – הם לא מבינים שבזכות נשים הם הגיעו בכלל לעולם, תחשבו על האנשים העניים שאין להם במה להתכסות בלילה בגשם ובברקים, תחשבו על החיות שנטשו אותם באמצע החורף בגלל שהבעלים שלהם אנוכיים ולא רוצים עבודה, תחשבו על זה שבמקום לאהוב אנחנו רק מחפשים "אני אני אני" ואיך להיות יותר מוצלח ואיך להיות יותר נאהב ואיך להיות יותר יפה ויותר מגניב מאשר פשוט לפתוח את ידייך לרווחה ולהכיל את הכול. את נמצאת בקובייה שנקראת בית- בגלל שעכשיו יש לך קרקע שהיא שלך אבל היא לא באמת שלך כי את נמצאת בארץ והממשלה היא זאת שקובעת הכול – אז את משלמת מלא כסף בשביל שיום אחד יוכלו לעשות מה שרוצים איתה כי מי בכלל נותן לך ביטחון כלכלי אמיתי בעולם הזה- אז יש לך את הקובייה שלך ליד קוביות של אנשים אחרים ואת משתקעת בה – את בונה לך חיים אבל זה בריחה אתם לא מבינים? אין בעיה לחיות בקובייה אבל זה הדבר הכי מדכא שיש – אותה שגרה אותו נוף- זה המהות שלך? לחיות בקובייה כול חייך? זה לא מפחיד הריקנות הזאת?

תחשבו על כך – בשביל מי אתם באמת עובדים? אתם עובדים בשביל חברות שמתעשרות ועושות מה שהן רוצות- אתם עובדים בשביל שייקחו לכם כסף בשביל "הממשלה" – אתם עובדים בשביל שיוכנס לכם כסף לחשבון שהוא באמת "פיקציה" לתוך כרטיס שהוא "בולשיט". וזה החיים שלכם. תחשבו שהמעמד שלכם ואיך שמסתכלים עליכם בחברה תלוי בכמה כסף יש לכם, איך אתם מתלבשים, איך אתם נראים- העולם הזה מכור כי אנשים יפים יודעים לנצל ממנו הכול – העולם מכור כי העשירים מתעשרים.

תחשבו על אהבה ועל חתונה- האם באמת האדם יכול להיות עם בן אדם אחד? זה לא עונש? הידיעה שאתה עם בן אדם בעוד שיש למעלה ממיליארד אנשים בעולם? למה אנחנו אוהבים לקבע את עצמנו בהגדרות? אני מבינה שככה העולם מובן יותר אבל זה לא מדכא? לתת תווית לכול דבר? לדעת הכול אבל לא לדעת כלום. אתה חי מיום ליום ממשבר למשבר, מעבודה לעבודה, מעבדות ליותר עבדות- אנחנו לא חופשיים באמת כול עוד נחיה בהעמדת פנים. כול החיים האלו זה משחק ילדים.

תחשבו על כול האוכל הלא בריא שאתם אוכלים- אנחנו מכורים לזה כמו שאנחנו מכורים לכול השתייה המתוקה- זה בדיוק כמו סמים או אלכוהול – כולם יודעים שזה לא בריא וזה הורג לאט אבל כול עוד יש את האושר הרגעי הזה- כול עוד החברות האלו מתעשרות על פיתוי המונים לרצח למי אכפת בכלל- תחשבו על הילד השמן שגדל בחברה שמקדשת רזון – האם הוא בכלל מרגיש ראוי לחיות בעולם שכזה? או על הבחור שאוהב גברים? איך הוא מרגיש בחברה שמייצגת את כול הדברים שהוא עצמו לא באמת מרגיש – האם הוא מרגיש גבר מספיק בחברה שמקדשת את הפטריארכליות ? לפעמים אני פשוט לא מבינה כלום- מצד אחד באלי להתחבא מהעולם ומצד שני באלי לכבוש אותו. אני פשוט לא יודעת מה אני עושה. אני לא רוצה לחיות ככה יותר – כל כך מקבועת – כל כך מפוחדת – ממה יש לפחד אלא מהפחד עצמו. העולם הזה דפוק ואם אתה לא לבן סטרייט גבר עשיר – הסיכויים הם שתיפול על ברכך כל כך הרבה פעמים שתפחד יותר לקום.

נפגעתי מאנשים ופגעתי באנשים-

החלטתי שהעולם צריך לוותר עלי ואז קמתי מהמתים

אני יכולה להיות הבן אדם הכי אטום בעולם ומצד שני גם להרגיש כול כאב אפשרי –

אני חידה-

אני כל צבעי הקשת –

אני היא אני 

נכתב על ידי namastaD , 14/1/2017 02:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  namastaD

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnamastaD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על namastaD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)