לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.i like it when you smile.

כינוי:  דשא

בת: 17

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

הבלוג שלך מעלה אבק.פוי!


צ'ונסי מיי ליטל קאפקייק.(L)

בגלל שהבלוג שלך מעלה אבק אז באתי לטאטא <;

 

יפה אחחחחחחת.D:

אני אוהבת אותך מיליונים!!

תעשי לי הרבה קאפקייקס קטנים טעימים כאללוו.<:

 


 

בגלל שאני חייבת לעוף

אז זה יהיה עידכון מעפן ]:

 

אני אוהבת מלאןמלאןמלאןמלאןמלאןמלאןמלאן.3>

ומצטערת שזה כזה לא משהו ]:

 

ושכל משאלותייך יתגשמו מיי ליטל צ'ומפ,
ויומולדת שמח.

XD

וטפ!?



 

שיר יפה שאני מקדישה לך-

cause we are gonna be forever you and me"
"Youll always keep me flying high in the sky of love

 

http://www.youtube.com/watch?v=59LnsrWkyFM&feature=related


כי הקטע המחוק הוא גיי,

ואין לי מושג איך שמים קליפ בבלוג.<:

אבל תשמעי ת'שיר!

 

אוהבת אותך יפה.3>

מפה עד מודיעין12345678987654321 פעמים!#

 


 

רעורעורעו.<:

נכתב על ידי דשא , 21/1/2008 23:17  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,119
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדשא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דשא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)