לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The one who writes


החיים הלא צפויים, עם זאת הצפויים מאז גיל ההתבגרות

כינוי:  Theonewhowrites

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2022

סקס זה כן הכל


שוב סירבתי לו אתמול.

כל היום שלחתי לו רמזים מיניים ובסוף אחרי המקלחת העדפתי לישון.

ככה זה בפרטים היבשים.

ככה הוא רואה את זה.

נפגע לעמקי נשמתו, זה טגרר אותו מאוד ורצה למות.

הוא מרגיש לא נאהב כפי שהיה בילדותו. הוא מרגיש לא נחשק.

ישר נתקף חרדה ומתרחק . מדכא את הרגשות כי מפחד להרגיש. מתחבא. 

גיליתי זאת כי העיר אותי באמצע הלילה לבשר שרוצה למות ושנמאס לו כבר מהחיים שלו. כששאלתי אם בגללי אמר שהפעם כן.

 

לבעיה שלנו אין פתרון.

עם חשק מיני נמוך, אני תמיד אפגע בבני הזוג שלי. תמיד אפגע מהם בחזרה. אף פעם לא יאהבו אותי כמו שאני, תמיד משהו יהיה חסר.

אף פעם לא ארגיש שאני עושה למישהו טוב, גורמת לו לאושר בחיים.

אף פעם לא ארגיש מוערכת.

בכל מערכת יחסים זה יחזור על עצמו שוב ושוב.

 

 

כרגע, אני עושה לו רע.

והוא לי.

אבל אסור לי כבר לבטא את זה כי עברתי התמוטטות עצבים שבה איימתי/הצהרתי שאעזוב. כמובן שזה הרגיש לו שאני משחקת לו ברגשות. כמובן שזה גם נעשה מחוסר האונים שלי.

 

הכאב שלי, לא משנה.

כי לו יותר קשה. 

כי אני הפוגעת.

כי הכל התחיל בגללי.

 

אמרתי לו שזה בסדר אם הוא רוצה להפרד והוא אמר שהוא לא יודע מה הוא רוצה אבל "אוהב" אותי...

 

קשה לסיים עם הכל. אולי זו לא הדרך היחידה? ואולי בעצם כן..

 

 

אולי בעתיד הוא ימצא לעצמו מישהי שתגרום לו להיות מאושר...שהם יכירו בחול או יהגרו לשם יחדיו. הוא יעבוד בהייטק וירוויח טוב, והיא תעסוק בפילוסופיה/אתיקה/פוליטיקה..

יעשו 2 ילדים ביחד, הוא ימכור את הדירה בארץ ויקנה אחת מרווחת בחול. 

הוא לא יתעצבן יותר בפקקים, לא יסבול מחוסר התרבות או החיים שלו בארץ.

הוא יוכל לקום בשלווה בבוקר ולשתות את הקפה שלו ולקרוא את העיתון, לבלות עם החתולים.

לצאת עם חברים לבר או מסעדה בשעות הערב מבלי לדאוג איך לסיים את החודש. 

לא יהיה תלוי באמו והכי חשוב שלא באביו שפגע בו נפשית כל ילדותו.

יתרחק ממה שעושה לו רע ויחיה בטוב כמו שחלם כבר שנים.

 

הוא פשוט יוכל להיות מאושר.

מה שאיתי, לא יקרה.

 

אני לא בנויה לאושר, רק לאכזבה.

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Theonewhowrites , 16/8/2022 14:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא בנה לעצמו סיפור


הוא בנה לעצמו סיפור בראש על מי אני.

שאני ג׳ינג׳ית עם עיניים ירוקות, למרות שעייני ירוקות איני ג׳ינג׳ית כלל וכלל.

שאני חכמה עם מוח טוב, למרות שתמיד מוצא דרך לגרום לי להרגיש מטומטמת, או לזלזל בי.

שאני סקסית עם השדיים הכי יפים, למרות שאני הכי חסרת ביטחון עם שדיים אסימטריים ונופלים.

שאני הכי יפה בעולם, למרות שכבר אמר שתמיד יהיו יפות יותר.

שאני תמימה, למרות שעובר לי כל תרחיש נוראי בראש המאוד מודע שלי.

הוא בונה לעצמו סיפור של מישהי שהוא היה רוצה להיות איתה.

בעלת ביטחון עצמי, נראת טוב-ג׳ינג׳ית עם עיניים ירוקות. מישהי עם מוח חד וחכם שתמיד מבין את בדיחותיו ואת כל התחביבים ותחומי העניין שלו. מישהי פתוחה מינית שרוצה לקיים יחסי מין כל יום, שגורמת לו להרגיש נחשק ונאהב. שגורמת לו לגמור פעם אחר פעם מבלי להתעייף. שיוזמת.

מישהי ללא בעיות נפשיות שקיימות כבר אצלו, כדי לא לטגרר אותו.

מישהי שתגרום לו להרגיש חי.

 

 זו כנראה מממש לא אני. אף פעם גם לא אהיה. בשביל אף אחד.

 

נמאס לי.

 

צריכה להשלים עם זה וזהו.

 

 

 

נכתב על ידי Theonewhowrites , 15/8/2022 23:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheonewhowrites אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Theonewhowrites ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)