לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The one who writes


החיים הלא צפויים, עם זאת הצפויים מאז גיל ההתבגרות

כינוי:  Theonewhowrites

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

9/2021

לאחר 5 שנים


עדיין מנסה לחשוב מה לכתוב פה.

עבר כל כך הרבה זמן.

מילדה מתוסבכת שנלחצת מכל דבר הפכתי להיות לבחורה מתוסבכת שנלחצת מכל דבר.

לאחרונה התחלתי להרגיש המון בדידות. חוסר שייכות. כאילו קארמה מכה בי כמו כלבה.

איכשהו, מצאתי את עצמי חוזרת לפה. המקום שבו הייתי מבלה עד השעות הקטנות של הלילה בקריאת סיפורים, חוויות מהחיים וסתם חפירות של גיל ההתבגרות.

יכול להיות שהשתגעתי.

יכול להיות שמחפשת נחמה, את האיזור הבטוח, שקצת מחזיר אותי לילדות.

 

בצפייה ברשימת המטרות שלי, לא יכולה להפסיק לחשוב בכמה דברים לא חשובים התרכזתי.

 

אז אני, שדואגת מהעבר, תרגעי, הכל בסדר. 

אמנם את לא תרזי במיוחד...אבל את תצאי לטיולים, תוציאי תעודת בגרות מעולה, תלמדי איך להתמודד עם ההורים שלך אה ו...את תתנשקי, אפילו יהיה לך חבר.

תאמיני או לא, את תהיי סטודנטית.

מה שכן, תנצלי את הזמן בחממת המשפחה והחברים שלך. זה לא יהיה ככה לתמיד.

אה ובלי להפחיד...ככל הנראה תקבלי כאפה מהחיים.

 

יודעת שהמקום הזה מת, אבל זה בשביל הנפש שלי, שלא יקרה לה דבר קצת דומה.

 

 

 

 

נכתב על ידי Theonewhowrites , 15/9/2021 02:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheonewhowrites אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Theonewhowrites ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)