לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


For the ones who dream of stranger worlds

Avatarכינוי: 

בת: 23




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2016

תובנות


מעניין אם עוד כמה שנים אני אזכר בישרא בלוג ובבלוג הזה כמו שקרה לי קודם
ואז אני אקרא אתבהפוסט הקודם


מעניין איך אני אגיב
אולי אני לא אהיה פה בכלל בשביל להזכר 

נכתב על ידי , 5/7/2016 23:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMetronomy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Metronomy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)