לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to my fucking blog

הציצו אל תוך מוחה של נערת טיפש-עשרה (ובטיפש אני מתכוונת לטיפש...) על כל המחשבות,הרגשות והשטויות שעוברות במוחי הקטן והמעוות..... ההנאה מובטחת.. השפיות לא כל כך....

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 275288443 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

מרגישים כבר את החופש....


טוב,אז התחלנו את חודש יוני... עוד מעט מסיימים את בצפר- וואי,השנה חלפה מהר... בערך,היו כמה חודשים שפשוט

לא זזו אבל עדיין לא שמתי לב לזמן שחלפ... עברתי כ"כ הרבה דברים השנה: כיתה י'- כניסה לתיכון,מגמת קולנוע,

צופים- התחלתי להדריך,התחברתי לאנשים חדשים,התחלתי לעשן,התנשקתי פעם ראשונה,בגרויות ראשונות שיש לי...

אפשר להגיד שהתבגרתי!..  והאמת שהחיים די נחמדים בסה"כ.... בינתיים.... אני מקווה שאני אנצל את הקיצ הזה עד

לשנייה האחרונה... כיתה יא' הולכת להיות קשה... כמה שמתלוננים על לחצ עכשיו- שנה הבאה זה הרבה יותר קשה...

אבל ראסמי,השנים האלו- אלו השנים הקלות שבחיינו,השנים שיש לנו בשביל להנות,לנסות הכל,להשתגע..... צריכ לנצל אותן!

אז.. תחשבו על זה.... חח...

 

ממ,חוצ מזה- יש לי כמה דברים לספר.... יש לי כלב חדש!.. האמת שזה יותר כלבלב מכלב,לא-כלבלבון... הוא פשט כזה

קטן!... וחמווווד!!... פשוט בא למעוך אותו!.. קיבלנו אותו דרך מישו לאיזה יום וכמובן שברגע שההורים שלי ראו אותו- הם

לא יכלו להגיד לא לפרצופ החמוד שלו.. אז הוא אצלנו לתקופת ניסיון... זאת אומרת-שהוא נשאר אצלנו.. טפו טפו...

אבל הבעיה שהוא גור אז הוא כל הזמן משתין ומחרבן בבית... וזה ממש מעצבן!.. כל הזמן לנקות אחרי הצרכים שלו....

אבל,הפרצופ שלו מכפר על הכל.... חח...

 

אתמול היה יום תנועות נוער והלכנו כל השבט למין מקום שהיו בו כמה דוכנים,מתקנים מתנפחים והופעות של להקות נוער של

האזור... אבל השיא של הערב היה הופעה של שייגעצ... שמעו,כשיש הופעה של שייגעצ בחור קטן ומסריח כמו שלנו-

זה די מלהיב!.. רוני,חברתי הטובה,באה לביקור... האמת,שבזמן האחרון אנחנו יותר מתראות.... ואני שמחה כי הייתה תקופה כזאת שבקושי דיברנו והתראנו וזה עשה לי די רע,כי אנחנו חברות מאז שאני זוכרת את עצמי.. והיא באמת היחידה שיכולה להבין אותי,לא יודעת בדיוק איך להסביר את זה... אבל היא ממש חשובה לי... קיצר,אז היא באה לביקור... ובמקרההה המורה לגיטרה שלה הוא הבסיסט של שייגעצ... אז,הלכנו איתה למאחורה לדבר איתו מעט... האמת שהוא די נחמד,קצת מכוער,

אבל חמוד בכללי... ואז עלו להופיע איזו להקה של בני 30+ שניגנו בסגנון מטאל ובעיקר מחו על השילטון וכל החרא הזה...

להקה די גרועה,עם שירים לא משו.... אבל זו הייתה הופעה חביבה... אחריהם עלו סופסופ שייגעצ... והם היו כאלו חמודייים!!...

בעיקר יובל,כמו תמיד.... האמת,שהוא לא בחור יפה או חתיך או משו כזה.. אין בו גם שומדבר נחמד או מיוחד... אבל בדרך ההופעה שלו,ושל כל הלהקה בכלל, יש משו.... מושך.. לא יודעת אם בדיוק מושך.. אבל הוא מצחיק ויש לו סגנון משלו ככה שתמיד עולה איזה חיוך על הפנים כאשר הוא מתחיל לדבר.... קיצר,הם נתנו הופעה טובה יחסית למקום הפיצפון ולקהל

שהיה- בעיקר ט'ניקים וח'ניקים מתלהבים שעשו פוגואים בכל דקה בהופעה..... בלי שומ זילזול חלילה.....

הם שרו בעיקר ת'שירים שאני אוהבת לפחות: אינטרקום,מרלין מונרו,עושה ביד,את יפה,ניו יורק רפיח ועוד. אה, וב"את יפה"

אבי (הבסיסט-שדיברנו עימו קודם..)אמר משו ליובל ואז הוא הקדיש ת'שיר לכל בנות ק.א היפות... האם זה קשור אלינו?... פחח,בטווואח... קיצר,היה יום נחמד וזה היה שינוי מרענן יחסית לשאר הימים המשעממים פה.........

 

מה חוצ מזה.... אה,קיבלתי 77 במגן הלשון והמורה מגישה אותי על 80. האמת,שדי התאכזבתי מהציון... כי חרשתי למגן

הזה איזה חודש עם מורה פרטית שלוקחת מלאא לשיעור..... אז רציתי לפחות 80 ומשו... אבל נסתפק במה שיש...

המגן בהיסטוריה הלך די חרא.... מקווה שבבגרות יהיה טוב יותר.... ואחרי זה סיימנו עם לימודים לבגרויות לכל השנה!..

 

ממ,זהו בעצם.... אין יותר מה לחדש.....

נתראה בפוסט הבא!..

אני

 

 

 

נכתב על ידי , 8/6/2005 15:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!This is me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !This is me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)