לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הזה בעיקר ידבר על המחשבות שלי על דברים שאני רוצה לדבר לספר על עצמי כנסו למי שמעוניין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2016

כתבה מיוחדת ליום השואה


הפעם רציתי לדבר על יום השואה היום הכי עצוב בשנה יום השואה אני קשורה ליום הזה לא רק בגלל האנשים השש מליון שמתו אלה מה בעצם מסמל היום הזה מה זה היום הזה מבחנטי היום הזה מבחנטי זה יום שצריך לכבד את כל מי שמת מתו שישה מליון יהודים הם עברו המון סבל קושי ויאוש כל כך קשה לאמין שדבר זה אכן באמת קרה אבל זה קרה ולמה ? זואת השאלה האמיתית למה הם באמת עשו את זה ? ולמה כל העולם שקט בזמן שאנשים ידעו ולמה לעזעזל ? תמיד צפים לי השאלות האלה והכי חשוב למה יש שינאה גם עכשיו האמת תמיד שאלתי את השאלה הזואת למה ואף פעם לא קבלתי תשובה אז לכן אני מקווה שלאחר המסע לפולין אקבל את התשובתי למרות כל מה שעברו היהודים השואה לאחר מכן שהגיעו לכאן הפכו להיות לוחמים וחלקם מתו לא יואמן שאלה שעכשיו בני 90 או יותר שעברו את השואה והם עדין כאן לספר את הסיפור שלהם יכולים לספר סיפורי גבורה מדהימים ולא הפעם אל תתצלו תעשו משהו למענם אם אתם מכירים מישהו כזה תבאו לדברו איתו ותאמינו לי אתם תהנו לשמוע תלמדו כל מי ביא וחושש לצאת לפטלין בואו אגיד לכם משהו תצאו זה הדבר היחיד שיענה לכם על השאלה המסובחת הזואת נכון קשה שם וזה לא כמו טיול שנתי אבל זה מסע שיכול לשנות לכם את הראיה ועוד הרבה דברים אבל אם אתם חלשים לגבי הראיה שלכם על תכאבו על עצמכם אבל מי שרוצה להרגיש ולא רק תמונות אלה המקום האמיתי תצאו אין לכם מה להפסיד הרי כל שנה נותנתים מלגה למי שיש בעיה בכסף תצאו ואל תפסידו מסע של פעם בחיים טוב כאן הייתה אנסטסיה נתראה בכתבה הבאה וספרו לי מה אמרו לכם או מה חשבתם הפעם עצוב
נכתב על ידי , 4/5/2016 21:18   בקטגוריות אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה תשע&quot;ו
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 26




קוראים אותי
100
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תחביבים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנסטסיה הכתבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנסטסיה הכתבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)