לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הזה בעיקר ידבר על המחשבות שלי על דברים שאני רוצה לדבר לספר על עצמי כנסו למי שמעוניין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2017

סיום יב וצרות שלאחר


שלום קוראים יקרים לפחות מי שחי כאן חחח

אז ככה סיימתי יב כן איזה כייף סטנדרטי הציונות שבי הורגת אז מה עכשיו אתם שואלים? בואו נגיד שמקבלים תעודות ובנוסף תעודות היצינות שנחשבים דפים שאף אחד לא יצרך זורקים אותך כיאלו זהו ומי שמתגייס מאוחר זה קצת בעיה מה הוא אמור לעשות ? אלוהים יודע למזלי אני תכנתי מה לעשות אבל מה שקורה שכל פעם הצבא דופק לך משהו שאתה לא רוצה סוף סוף נכנסתי למנילה ועייני נחרדו רציתי כל כך קרבי ומה קבלתי ? כל מיני תפקידים שווים לאלוהים יודע מה...גם לפחות לא היו נותנים לי קרבי אלה תצפנית או משהו מעניין לא כלום משהו שאני לא יכולה למצא את עצמי וזה ממש מבאס גם עבודה שהתחלתי בה שלא נדבר עלייה שמים אותי לסגור פינות כיאלו שאת זה בקשתי....אבל מה שכן תמיד בא הדבר הטוב ביותר ושמח ביותר שלאחר שקורה מה שאני לא רוצה ההפך מגיע כיאלו תמיד משהו משתנה ואני מקבלת דברים בצורה שונה הלוואי שאני אפסיק לתבאס כי האמת ? קצת קע לי מודה מודה כל אחד י לו את היום שלו שבא לו לישון ולצערי אצלי זה כמה ימים ככה מקווה שזה יעבור אתכם הייתה אנסטסיה פרידמן ופעם הבאה נמצא כתבה הזיוזה ונדבר עלייה עותר מקווה שמישהו בכלל קורא את השתיות שאני כותבת סבבי

נכתב על ידי , 27/6/2017 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 26




קוראים אותי
100
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תחביבים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנסטסיה הכתבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנסטסיה הכתבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)